johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 18 mars 2014

Av Johanna Ridderström - 18 mars 2014 23:34


Men jag vill också kunna se henne live! Att det finns en liiiiiten chans att hon förlänger sin turne och kommer till Europa får mig att bli helt svimfärdig. Har varit ett stort fan av henne i massa år och har följt vartenda steg hon tagit. Sett i princip alla hennes intervjuer och äger alla hennes skivor. Kan nästan mer om henne än mina närmsta vänner. Helt sjukt egentligen att man kan älska en person man aldrig träffat. Men hon är en stor inspiration och idol för mig. Både hur hon är som person och i hennes musik. Hon använder sina erfarenheter för att hjälpa andra. Hon är ärlig om sitt förflutna och förmedlar djupa budskap i hennes texter. Hon är rolig och positiv.

Gråter av bara tanken att få se och träffa henne! Har hänt flera gånger att jag drömt realistiska drömmar om att jag träffat henne och sedan vaknat upp och insett att det inte var på riktigt. INGET slår den besvikelsen...

Ska iaf hålla tummarna och be för att jag någon gång i mitt liv ska kunna rama in ett foto på mig och Demi Lovato. Det är drömmen!

Av Johanna Ridderström - 18 mars 2014 22:06

Hemma efter teatern nu. Det gick jättebra trots att jag stunddels var otroligt flummig. Vi övade på scenbyten och på att byta om mellan scenerna. Då vi alla förutom Rinoo har flera roller så blir det rätt mycket kläder att hålla koll på. Dessutom ska smink och hår fixas mellan karaktärsbytena.

På vissa ställen blir det otroligt stressat för mig så jag är lite orolig över att jag inte ska hinna med ordentligt. Vill liksom inte springa ut på scenen i underkläder haha.

Men det ska nog gå bra! Måste bara lägga upp en plan, hjälpa varandra och öva, öva, öva.



Åt ingen kvällsmat (om nu inte 4 skorpor och lite te räknas) så när jag kom hem gjorde jag iordning grönsaker och dipp. Sitter nu in sängen och tar det lite lugnt innan jag lägger mig för att sova för natten.

Godnatt fina ni!

Hörs imorgon

Av Johanna Ridderström - 18 mars 2014 13:48

 
Jobbade så hårt på teaterlektionen imorse att jag fick huvudvärk.

Även fast jag hatar manuset "Elddonet" så vill jag ändå att det ska bli bra. Så jag fick lite hjälp av Pontus och sen så satt jag och strök och la till repliker frenetiskt och stressat. (Älskar grupparbeten...) Vi har nu drygt en sida kvar innan vi är klara och kan börja jobba på golvet. Skönaste känslan!


Har nu naturkunskap och efter det väntar en franskalektion innan mamma kommer och hämtar mig och jag får åka härifrån. Sen blir det 3 timmar teater ikväll :)

Av Johanna Ridderström - 18 mars 2014 12:54


Snart kan man börja anmäla sig till världens bästa läger! Det blir 4e året i rad jag är med nu och jag är mer taggad än någonsin! Saknar Hampe och Botkyrka så mycket att jag snart spricker...

Låt det bli sommarlov och vecka 27 nu!

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards