johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 27 mars 2014

Av Johanna Ridderström - 27 mars 2014 16:45

Vädret är i topp på listan över de absolut tråkigaste samtalsämnena men det bryr vi oss inte om nu.
Jag tror vi alla kan instämma att situationen utomhus har varit helt messed up den här senaste månaden. Soligt och varmt ena dagen för att den andra gå till att bli kallt och blåsigt med snö på backen. Om jag hade fått en tia för varje gång termometerstrecket har gått förbi 0 hade jag bott i Los Angeles nu. Imorse var det bara några ynka plusgrader när jag skulle till skolan, men optimistisk som man är satte jag på mig kjol och vårjacka. Ångrade det under min lilla promenad från bussen till skolan. På lunchen däremot satt jag och några tjejkompisar och solade i linne. Den tidigare ångern var som bortblåst.
När jag stod och väntade på bussen så cyklade det förbi en kille med shorts och strax därefter en kille med vantar.
Vädret är helt opålitligt. Håller dock tummarna för att väderprognosen stämmer så att det får bli en vår på riktigt nu. En vår som stannar och byts av i maj av en lång och solig sommar.

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards