johanna.ridderstrom

Alla inlägg under november 2011

Av Johanna Ridderström - 26 november 2011 13:52

sitter nu och väntar på annie som ska komma hit och baka med mig för vi har kyrkaffet imorron :) det blir pepparkakor, lussebullar och mjuk pepparkaka :)


har också storstädat så nu skiner hela rummet! det är ju advent imorron så då väcker mamma mig och jossan med att sätta en damvippa i handen....


hinner inte skriva mer....


lattttter <3


R.I.P


Av Johanna Ridderström - 25 november 2011 17:04



Bettan (min morbrors fru) (bådaär btw här) har startat ett eget företag! hon gör smycken och dom är jättefina! :) hon har däremot inte fixat hemsidan helt klart men när hon gör det kommer helt klart en till länk! det roligaste av allt är att hon har döpt smyckena till namn på tjejer hon känner, så det finns ett armband som heter Johanna! hur coolt som helst!! :D fast armbandet som heter Johanna ligger inte ute än.. www.wennerhultdesign.se/?q=catalog/1&page=1


så nu kan beställa dom sista julklapparna :)


nu är kusinerna hemma hos oss och vi har bakat pepparkakor mellan två och fyra ungefär :) mormor och morfar har också tittat förbi.


nu har jag iaf bestämt mig för att på söndag kommer bilder från BÅDA pepparkaksbaken :) promise!


hinner inte skriva mer för snart kommer mattemed pizzan ;)


laterrrrr <3


Av Johanna Ridderström - 24 november 2011 21:33

jaa.... då har man städat och tvättat idag igen.... life sucks!

närå, haha :)

har dansat en del idag också :) försökt komma på lite koreografi eftersom det lutar åt att vi får starta en dansgrupp :)

idag på so:n så skulle vi göra ett spel.jag jobbar med bellis och siven ;) mästarNa ;)

imorrn äre prov i franska..... yeeij! (jaa, min egen stavning) men det är sjuuuuukt skönt att jag är klar med bilduppgiften så jag kan lämna in den imoorn! <3

de här får bara bli en quick update... sry...


lateeeer <3


Av Johanna Ridderström - 23 november 2011 20:42

sorry för att jag inte har bloggat tidigare men har faktiskt gjort en "del" saker idag (rubriken)..... inte kul... förutom baket då..


           

MästerbakarN ;)


orkar seriööööst inte skriva mer idag..... förutom att jag fyller år om 15 dagar!!!! trodde det va typ 20 dagar kvar lr nåt, men icke! LÄNGTAR!

btw, tack miranda för att du kom t ämnesfördjupningen! annars hade jag vart forever alone...

det är förresten julafton om prick en månad imorron!! shit va fort det går! men det är skönt att snön inte har kommit för då blir man bara trött på den i slutet :)


skrev på min bok igår också! skönt att vara igång med den igen efter några månaders paus. blir nog att antingen plugga lr skriva på den ikväll :)


nuorkar jag inte skriva mer.... hare bra!


lateeeer

Blondinen: jag förstår ingenting av de här breven..

Chefen: det beror på att din hjärna sitter mellan benen.

Nästa dag ringer blondinen in för att sjukskriva sig, chefen undrar vad hon är för sjuk.

Blondinen svarar: hjärnblödning...



Av Johanna Ridderström - 22 november 2011 14:54

har varit på elevråsutbilding idag och det va väl helt okej. jag är med i styrelsen och jag vill jättegärna vara ordförande också :) men det väljer vi i början av nästa vecka :)

nästa vecka på onsdagen ska jag till en sjukgymnast (ÄNTLIGEN!) för att kolla min axlar så det blir nog inge dans då heller..... om vi inte ta det senare :)


lateeeer



brukar inte tycka om pojkband men håller på att bli såld på one directon! dom är ju så söta!

Av Johanna Ridderström - 21 november 2011 20:50

har dykit idag för första gången!! :D superstolt! haha, jag VET att jag är efter ;)

imorron äre elevrådsutbildning och jag är supertaggad!! :D ska bli så kul!! mitt liv är awesome just nu!

sen är det ju ett plus att jag slipper ALLA lektioner imorron också :)


skrev ju förut att jag, belinda, springeling, joa, nina och siven ska starta en dansgrupp och jag har redan kommit på massa koreografi :) supertaggad till det också! fast det blir inte så att vi dansar på onsdag för (vi ska ju dansa i kyrkan) och då måste styrelsen bestämma om vi får det och dom har möte på onsdagkväll :) ni får gärna hålla tummarna! och ge förslag på ett gruppnamn också! det skulle va awesome! :)


tycker att jag säger det för lite: TACK SÅ JÄTTEMKT för att ni läser min blogg! ni vet att jag älskar er!


jag har ju lovat er bilder från pepparkaksbaketoch det lär väl komma nån gång runt midsommar.... haha, ne, men ska försöka att lägga upp dom åtminstone iår, haha :) lazzzzy


äre förresten bara jag som längtar till jul? fast tiden går väldigt snabbt just nu så det är väl jul imorron :) skönt också att snön inte har kommit än för om den kommer tidigt blir man så trött på den! fast det blir kul på lovet när jag och belinda ska åka pulka och jag och tyra kanske ska åka (för första gången) skidor tillsammans :)


Jag kommer ha VÄRLDENS bästa jullov!! jag och belinda ska ju ha harry potter maraton, jag ska planera julfest och nyårsfest (inte ensam förstås) och ja.... det kommer bli skitbra! decemberkommer att äga!! jag längtar till min födelsedag! och till mammas för hon fyller 40!! :)


demi lovato dejtar en som är 12 år äldre! och hon har fixat en näspiercing...... men jag älskar henne ändå! bättre finns inte! 


 


haha, nu orkar jag inte skriva mer....

här kommer förresten min önskelista! (lite grejer håller jag) ;)



     Iphone

     Demi Lovatos nya skiva "Unbroken"

Svarta långa stickade vantar

Svart mössa

Parfym

Mitt porslin

T-shirtar, helst mörka färger eller vita med svart tryck
Pengar

Systemkamera                                                  



      One piece    

Gråa mjukisbyxor

En svart stålsträngad akustisk gitarr

En svart armklocka (inget glitter)

Smink

Skinnväska

Klänningar                                                  



      Converse          

Svarta leggings

Svarta gardiner

Svarta strumpor

Nagellack

Högklackade Pumps (gärna svarta & med nitar)

Rund sjal (inte svart)

Fjäderörhänge

Att få vara med i en film med   

Jennifer Aniston, Reese Witherspoon,   Johnny Depp, Stellan Skarsgård, Mila Kunis, Justin Timberlake, Natalie Portman, Keira Knightley, Julia Roberts

eller Katrine Heigl!! :D


Böcker av Katrina von Bredow:                                          


"Bara inte du"
"Kattskorpor"
"Hur man gömmer en mammut"

"Räcker det om jag älskar dig"
"Flyga högt”


Fimler:



What’s Your Number

The Last Song

No Strings Attached

How Do You Know

The Roommate

Just Go With It

Tusen Gånger Starkare

Bridesmaids

Det Är Aldrig Försent Larry Crowne

Knight And Day



lateeeeeer



 

Av Johanna Ridderström - 20 november 2011 21:46

har nyss tittat på vem kan slå filip och fredrik med päronen :) hejjade självklart på f&f och självklart vann dom :)

lär väl lägga mig snart för imorron äre ju skitmåndag...

gonatt


Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards