johanna.ridderstrom

Alla inlägg under november 2011

Av Johanna Ridderström - 12 november 2011 09:30

gomorron!

vaknade i morse med en härlig träningsvärk... vi ska ju t örebro idag så det blev att gå upp halv nio för att kunna åka en och en halv timme senare :)

sitter just nu med nyduschat hår och ett ansikte som ser ut som det aldrig hört talas som smink..


normalt tror jag att vi är ungefär fem familjer när vi bakar men i år är det bara jag, mamma, jossan och en till familj.. :/ hade ju vart kul om dom andra också skulle komma.. menmen, det blir väl roligt iaf :)


bild från sist vi bakade då vi va hemma hos oss :) btw, han ska inte va med i år... så jag har ingen att ha mjölkrig med...



laterrr <3

Av Johanna Ridderström - 11 november 2011 20:00

käkade för några timmar sen och det va hur gott som helst! :)



10 sekunder senare..



har nyss tittat på top model med mamma... shit vilka bitchiga människor det finns! (asså, inte mamma)


tror jag hoppar kyrkan ikväll och stannar hemma och tittar på dobidoo och wedding daze :)


later <3 


lite pix från ikväll!




Av Johanna Ridderström - 11 november 2011 13:30

vi håller ju på att leasa bil (och har gjort det så länge jag kan minnas) och det betyder att man får hyra en bil i tre/fyra år lr vad det nu är och sen får man byta eller köpa ut den. men vi har aldrig köpt ut en bil så det innebär ju att man måste byta då och då och det är precis vad vi ska åka in t stan och göra idag. eller åtminstone provköra en annan bil. den heter Toyota verso och den är röd :)


Av Johanna Ridderström - 11 november 2011 11:15

11-11-11 11:11:11

inte liiite coolt! :D

Av Johanna Ridderström - 10 november 2011 22:00

hahaha!! tittar på parlamentet och garvar ihjäl! shit va roligt de e :D har inte tittat på det på jättelänge för jag tyckte det va tråkigt att dom hade manus men nu skiter jag i det för jag får snart ont i magen, haha :D


hade nästan inga bilder på mig när jag skrattar så jag slänger in en skrattretande bild på mig från 2005 ist ;D


 
 

sov gott när ni gör det! jag har målat naglarna så jag måste vänta ett tag till :)


laterrr <3

Av Johanna Ridderström - 10 november 2011 19:30


jaja, anledning varför jag inte bloggade igår va för jag satt vid en data i fem minuter igår... va ju och firade mormor igår och direkt efter det drog jag t kyrkan :)


anyway, idag va belinda och joa sjuka.... inte kul... sen såg vi klart på en psykfilm på engelskan.. det sluta typ med att gängledarn fick damp (mer ön vanligt) och slog nästan ihjäl en kille i gänget bara för att han va svart och sen sa han att det inte va hans fel för det va inte meningen (!) hallå?! sök hjälp! aa, iaf, se den inte! den heter This is England.


imorron kanske jag ska va med springmann... <3 love ya älskling <3


på lördag ska jag baka pepparkakor i örebro :)


 
 

vi har ju börjat med skräck-tema på svenskan så då ska man läsa en skräckbok och sen reccensera den men eftersom jag är så krånglig och inte kunde bestämma mig för bara en håller jag på att läsa två... smart? nej.


nu blire snart LA Ink <3


Joa & Belinda: Krya! <3


lateeer :)

Av Johanna Ridderström - 8 november 2011 22:45

nu kom huvudvärken tbx... :/ inte kul... men jag kommer ju inte känna den om jag sover så nu står det högst upp på att-göra-listan


gonatt <3

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards