johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 1 juni 2012

Av Johanna Ridderström - 1 juni 2012 22:46

grattis får man väl säga även fast jag hoppades på molly och calle...menmen....

den största anledningen varför jag inte ville att anton och sigrid skulle vinna var för att jag inte gillar sigrid...

alltså, jag har ju aldrig träffat henne men jag tycker hon filmar heeeeela tiden....åhh, hon är så glad och sprallig! (.......) hon spelar en glad 16årig klämcheck cheerleader.....det stör mig för jag tror verkligen att hon på riktigt är en bitch....

hon är så himla kamerakåt och medan molly, calle och anton alla tre var glada att dom ens var i final och ville varandras bästa så var sigrid värsta fotbollsmorsan som MÅSTE vinna (och se glad ut för att få bra press)


 


falska människor är så tråkiga....!

och jaa, jag VET att hon spelar, jag skulle kunna se det på flera mils avstånd.. det, om något, är jag bra på att se !


menmen...! grattis till anton! han är värd det! (inte lika mycket som molly men whatever...)

Av Johanna Ridderström - 1 juni 2012 19:30

nån mer än jag som ska glo på finalen i let's dance ikväll??

har inte följt programmet men har sett några avsnitt och baserat på dom hejjar jag LÄTT på CALLE OCH MOLLY!! :D

hoppas dom vinner hela skiten!

fast båda kan ju vinna, båda är ju bra :)


men innan finalen ska jag nog gå och köpa lite choklad :)

tror jag ska börja med mörk choklad (det är ju "nyttigare" + att man känner sig vuxen när man käkar det) ;)


 


Vem hejjar ni på?

Av Johanna Ridderström - 1 juni 2012 17:30


HISS


Gina Dirawi


Hon är underbart rolig och jag verkligen ÄLSKAR att hon var komentator i eurivision finalen :) det var ju mest pga henne melodifestivalen var rolig i år!

cred to you!

hon är ju inte precis asful heller...


 


Hästsvans


(på tjejer)


det är så snyggt, enkelt och praktiskt! du får inte något hår i vägen (om du inte har någon lugg som hänger ner) och du behöver inte oroa dig för att ditt hår ska tappa volym! ME LOVE!

det funkar till fest, skolan, träning eller om du ska flytta och bära kartonger en hel dag :)


 



Skriva egna låtar


Bara för att jag gör det, haha....närå, men jag tycker att om man har skrivit en egen låt är den oftast baserad på en verklig händelse i sitt liv så när man då uppträder med den är det jättelätt att få in rätt känsla. man vet exakt vad sången betyder och då är det enklare att stå rak i ryggen och sjunga som att man verkligen menar det man sjunger (eftersom att man gör det) :)

man blir även väldigt stolt över sången och behandlar den extra bra eftersom att just DU har skrivit den...kanske låter mesigt men det är så :)


 



Vakna med the voice


finest.se/izza


där har ni  länken till bloggen med en tjej jag gillar asmycket!! izabella fröberg! :)

och hon ser ni (och hör) i vakna med the voice varje vardag!

jag älskar verkligen vakna med the voice! det har blivit som en rutin att varje dag jag kommer hem från skolan, loggar jag in på youtube och tittar på dagens klipp :)


älskar också deras humor (dom skämtar om allt) och att dom pratar och gör nya saker varje dag!


ett klipp från veckan



DISS



Lady Gaga....


nu är det ju så att jag gillar väl hennes låtar....jag tycker iaf att dom är okej.....och hennes röst går ju inte att klaga på...

MEN!

varför tror hon att det är coolt/sexigt att dansa i underkläder eller sätta på en kille i VARJE video?!

jag blir inte alls attraherad (om det nu är meningen att man ska bli det)(sen tänder ju inte jag på tjejer heller men jag tror inte att så många killar tycker att det är sexigt) jag blir snarare irriterad!

är det det här budskapet hon vill sprida till världen?

på riktigt?

jag gillar att lady gaga är unik i sin klädstil med sina köttklänningar och allt va det är, men underkläder är inte unikt! ALLA tjejer har det och man visar dom för nån man tycker om, INTE hela världen!!


hon har ju dessutom yngre fans som kommer tro att "det är sådär vuxna gör".....

åhh!! blir så irriterad!

om man är känd så blir man en förebild automatiskt och då får man se till att man är en BRA förebild! om man inte vill vara en förebild: bli inte känd!


                                       

Av Johanna Ridderström - 1 juni 2012 09:15

tror att en av dom här (eller en liknande) får följa med mig hem nästa gång jag är i stan :) det är verkligen en klännig man kan klä upp och klä ner vilket är perfekt inför sommaren! klänningarna är från gina tricot och kostar 249 kr :)


     


den är väldigt sportig i tyget och sättet den är sydd på så om man vill använda den till vardagen skulle jag bara sätta på mig ett par converse till men om man vill klä upp sig så skulle jag köra på svarta klackar till både den turkosa och den korallfärgade.

dock skull jag nog ta ett par klackar i färg till den svarta...eller svarta klackar med gulddetaljer :)

accesoarer i guld passar till alla tre. helst ett stort halsband med massa plåtter i och kanske något stort enkelt guldarmband :)


           


ringarna är från h&m

fjäderörhängena från cubus

halsbanden och örhängena från gina

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards