johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 25 juni 2012

Av Johanna Ridderström - 25 juni 2012 22:29

jag har suttit nästan hela kvällen och gjort lite reserch på hår...haha, det där lät creepy..

iaf, jag har (kanske) bestämt mig för att spara ut luggen.....jo det har jag! tror jag....


den har blivit så lång att om jag vill ha kvar den måste jag klippa den....och hampe (ettt läger på en vecka) är om en vecka och där kommer jag inte ha tid att styla mitt hår (vilket är ett måste om man ska ha lugg)....

har iaf fått massa ideer på vad man kan göra för att få håret att växa snabbare och hålla det friskt och hälsosamt!

så jag tänkte göra en video om det imorron!

då har ni något att längta till ;)


latterrr <33

Av Johanna Ridderström - 25 juni 2012 18:59

nu är släkten hemma hos oss och vi har precis fikat och käkat :)

jossan håller på att packa väskan för att hon ska tydligen följa med jonas och malin till stockholm över några dagar :)

lyckos henne :) men jag ska ju till v-ås, paddla och spela minigolf så det får bli någon annan gång för mig :)

jag har tagit lite bilder på småkusinerna som kommer upp snart :)


ikväll ska jag bara ta det lungt och ladda upp inför imorron då jag och belinda ska ta med en energifylld 3-åring och spela minigolf! kommer bli svinkul! ;)


latterrr <33

Av Johanna Ridderström - 25 juni 2012 11:17

 



 

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards