johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 4 juni 2012

Av Johanna Ridderström - 4 juni 2012 22:45

tack och lov!! den låg längst ner i väskan (såklart).....

provade iaf hela min skolavslutningsoutfit nyss (det jag hade tänkt ha)....grejen var den att det såg ut som att jag hade matchat ett vitt gammeldags nattlinne med skrikrosa accesoarer.....inte en hit direkt....


så jag rotade lite i min garderob och hittade en annan vit (fodral) klänning :) passade perfekt! dock är den lite för desperat-kort så det blir nog att tvätta och försöka dra ut den lite.....men hjälp vad glad jag är!

nu har jag en klänning till iår och en till nästa :) och jag har inte köpt nån av dom.....fick dom för några år sen! awesome is the word! <3


en liten mörk bild med asdålig kvalite.....bara det bästa till bloggen!....


 

Av Johanna Ridderström - 4 juni 2012 21:26

vi spelade först fia med hutt fast vi valde att ta kaffe istället.....det smakade skit....äckligast kaffet jag smakat!


                     


sen spelade vi helt hysteriskt där jag fick flest tvång av alla tror jag....fick bland annat inte titta på belinda under nästan hela spelet...


             


vann iaf fia med hutt, helt hysteriskt OCH a-ö (som vi körde innan kvällsmat)...haha, gissa om den "lilla" vinnarskallen vart glad? ;)

så jag dansade och gjorde lite segerpoeser :)


       


hade iaf jättekul (bara för att jag vann)(haha, skojja bara)! nej men sånahär kvällar/nätter borde vi ha oftare! det är så mysigt!


och som ni vet så var vi till stan dagen efter (tror jag hade sovit typ 4 timmar innan det.....) och det var också kul, inte lika kul men kul :) för er som inte fatta så var det kul.

punkt.

ketchupketchuppunkt.

feliiiiix!!


haha, åhh! lite sömn kan nog behövas nu!.....


latterr <33

Av Johanna Ridderström - 4 juni 2012 21:16

jag kan INTE hitta min andra shoppingpåse från igår....! den är inte på mitt rum, inte i hallen, inte i väskan och inte hos belinda.....not good....

som tur är så har jag bara betalat 50 spänn för det som ligger där i men sen fick jag ju en mascara av belinda och ett par örhängen på köpet så innehållet är väl värt 150-200 kr?

åhhh..


jaja, idag har jag spenderat hela eftermiddagen och lite av kvällen hemma hos belinda och vi har jobbat på "projektet" :) blir bättre än vad jag trodde!! :D ASGLAD SKITUNGE OVER HERE!! ;)


bilder från i lördags kommer om några minuter :)


latterrr <33

Av Johanna Ridderström - 4 juni 2012 10:45

    

hihi, soooo exited!!

håller på att jobba med en riktigt stor grej (för mig iaf) och självklart kommer ni läsare få lite extra info och få se "den/det" först ;)

ska iaf hem till belinda i eftermiddag och fixa lite....åhhh!! :D jag spricker typ....

kommer bli så kul!!!

det kommer väl bli klart någon gång under sommaren :)

så keep reading! ;D


latterrr <33


Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards