johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 2 juni 2012

Av Johanna Ridderström - 2 juni 2012 19:15

    

Av Johanna Ridderström - 2 juni 2012 15:52

ut och cykla i regnet nu då....

menmen, det är det värt för vi kommer ha så sjukt kul ikväll!! :D

världens bästa tjejer! <3

latteerr <33

Av Johanna Ridderström - 2 juni 2012 15:15

jag och springis kommer att (om typ en timme) ockupera belindas hus :D mina planer slutade i en sleepover hemma hos belinda :) yeyy, haha.....åhh...(töntvarning)!


ikväll blir det film (har packat ner typ 6 st) och spel (har packat ner 3) :D

imorron blir det att ta 10.30 tåget till v-ås och sen ta 16.15 tåget hem :)


let's rock the night like no one have done before!!

(geeeeek)


 

bild från förra gången vi sov där (fast då sov vi alla 6)

 

bild från min hollywoodfest (då vi skulle klä ut oss till kändisar) ser ni villka vi är? ;)

 

bild från ninas och sivens halloweenfest

Av Johanna Ridderström - 2 juni 2012 14:39

har nu suttit i mer än en timme och försökt fixa så att jag, springeling och belinda kan åka inte till stan på bästa tänkbara sätt....det funkar inte riktigt..

åhh, blir galen....jag som va så taggad också!


men det lutar åt att vi åker in imorron....dock inte till erikslund som vi ville, utan till city.....


jaja, får väl hitta på något annat idag....det har spöregnat i flera timmar nu och det är askallt....

men jag och elin smider lite planer (med belinda involverad såklart)... hihi <3


 


latteerr <33

Av Johanna Ridderström - 2 juni 2012 14:00

om jag går in på gina kommer jag shoppa ihjäl mig! och det får jag inte.....jag ska ju spara till en systemkamera!! åhh!! dumma gina!!

men för er som kan bränna pengar, gå dit!


                 

Av Johanna Ridderström - 2 juni 2012 10:45

åhh såååå glad över att jag ska FÅ en ny mobil!! :D

(nej, här får inte jag allt jag ber om och jag skulle inte vilja ha det på något annat sätt! jag är inte bortskämd, jag tjatar, klagar och ber INTE om pengar)(livet ska inte vara enkelt)(jag är inte bortskämd med pengar utan kärlek från familj och vänner, och jag väljer det hundra gånger mer över pengar)

haha, nog tjat om pengar nu :)


igår spenderade jag kvällen genom att titta på såna här videos! haha, då förstår ni hur glad jag är!! :D



åhhh, snart är du min!

jag har redan börjat titta på skal:)

Av Johanna Ridderström - 2 juni 2012 00:34

rockar mitt nattlinne (fast det är nog en vanlig tröja) från h&m :) köpte det för snart två år sen men har inte använt det så mycket, det ska det bli ändring på för den är jätteskön att sova i!

älskar den där kycklingen på framsidan också! kommer dock inte ihåg vad barnprogrammet heter som den kommer ifrån......

som ni ser (fast inte sååå mycket som man ser i irl) är den alldeles för stor också (på bredden) och det beror på att det fanns bara en kvar och den var typ XL tror jag....

orkar inte ta av mig och kolla haha :)


 


godnatt <33

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards