johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 16 juni 2012

Av Johanna Ridderström - 16 juni 2012 20:55

sitter med päronen på altanen och bara myser! några meter i från oss åker raggarbilar på rad och mamma och pappa kommenterar nästan varenda en, haha :)

senare ikväll blir det film med mig mamma och kanske josefine (mammas kusin)....

hon, hennes föräldrar ochmormor och morfar var här i eftermiddags och åt kladdkaka, grädde och jordgubbar :)

en riktigt härlig dag har det varit hittills och det är ett underbart väder över hallsta! :)

latterrrr<33

Av Johanna Ridderström - 16 juni 2012 17:29

           


vi åkte tilt.....80 meter upp i luften, man dinglar med benen och lutas fram lite......man åker ner på bara några sekunder.....vi åkte den TVÅ gånger för att få en bra bild haha.....


 


min mat som var hur god som helst!


 


jag i belindas knä i kärlekstunneln


 


vädret va asbra! :)


 


joa och belinda fick en lång kö bakom sig i trappen in till lustiga huset haha! dom var verkligen assega båda två :)


 


och såklart en av dagens alla höjdpunkter var att jag.....

TRÄFFADE VICTORIA FRÅN TOP MODEL SVERIGE!!!! haha, hon är ju inte alls så känd, hon vann ju inte ens.....men hon är jätteskön! jag tittade väl bara på 2-4 program men syrran följde serien så gissa om jag ska skryta? haha :D

det coolaste med henne är ju att hon hänger med daniel paris ;)


 


nu ska jag ut och sätta mig i värmen och vänta på mat :)

latterrr <33

Av Johanna Ridderström - 16 juni 2012 00:28

Nu sitter jag och brudarna på bussen efter en grym dag! Vi har haft jättekul :DNina sover.Jag har huvudvärk, är trött som ett svin, mår illa och har så ont i mitt revben att jag håller i springis hand när det gör som ondast...Vi åkte allt på grönan, förutom några barnkaruseller...Vi åkte tilt två gånger för att få en bra bild som både jag och belinda köpte i form av varsina nyckelringar.Nu ska jag hem och sova.Bilder kommer så fort jag känner mig som människa igen...Latteeerr<3

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards