johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 6 juni 2012

Av Johanna Ridderström - 6 juni 2012 22:16

har precis färgat håret...det blev asbra!! bild kommer väl imorron :)

berättar imorron också om det lilla nationaldagsfirande vi hade idag.....

latterrr <33

Av Johanna Ridderström - 6 juni 2012 21:45

såååååå sjukt kul!!! :D


Av Johanna Ridderström - 6 juni 2012 11:45

har glömt att berätta det men nu är min lilla samsung galaxy ace beställd!!

kan knappt vänta! eller jo det kan jag ju....skrev ju förut att jag inte ens BEHÖVER ha en mobil utan att jag prioriterar viktigare saker i mitt liv som te.x vänner, familj, musik och skolan :) menmen, jag kommer verkligen älska den här mobilen och kommer aldrig kunna tacka mamma och pappa tillräckligt mycket för den!! <3


 


vet att typ alla som läser min blogg är mobilnördar (finns det några förutom jag och belinda i dagens samhälle under 50 som INTE är det?) så ett tips/råd till er är att inte låta den ta över era liv, bara underlätta!

ni SKA inte spela wordfeud när ni har skolarbete/jobb att göra! och är det verkligen jätteroligt för den som inte har en iphone att sitta bredvid 10 stycken som har det och som är helt inne i facebook/twitter/instagram/wordfeud?? jag själv kan ju säga av egna erfarenheter att nej, det är inte kul.

bara för att man har en mobil behöver det inte betyda att man inte kan vara social!


jaja, jag är iaf asglad men jag lovar att den ska inte ta över mitt liv! jag har ju iaf en gnutta självbehärskning!

latterr <33

Av Johanna Ridderström - 6 juni 2012 00:01

GRATTIS SVERIGE!!!

måste säga att det går nog inte att älska det här underbara landet mer än vad jag gör!! om vi tävlar i fotboll sitter jag i sverigetröjan och hejjar, om vi tävlar i eurovision sitter jag i sverigetröjan och hejjar och finns det verkligen något annat att klaga på med sverige förutom kalla vintrar?

nej.

vi får inte jordbävningar, vi ÄGER på all sport och vi har IKEA, Abba, namnsdagar, midsommar, köttbullar och surströmming!

okej, surströmmingen kan vi klaga på......

jag bor i VÄRLDENS BÄSTA LAND och mitt hjärta kommer alltid att bulta för blågult!! <3


 

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards