johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 20 juni 2012

Av Johanna Ridderström - 20 juni 2012 14:25

nu blir det att åka hem till belinda och ha en sleepover at her house! kommer bli vilt!!!

haha, nej det kommer det inte ;)

vi ska bada, kolla film och kanske spela något spel :)


igår var jag och päronen in till v-ås en snabb sväng för att pappa skulle köpa lite byxor på M-huset och självklart kom ju inte jag tomhänt hem ;)

köpte ett par gråa mjukisbyxor eftersom att dom jag hade var trasiga och för små :) har ju använt dom flitit i två år....

så brallorna följer självklart med till belinda tillsammans med hennes t-shirt, mjukisbyxor och skinnjacka som rååååkar ligga hemma hos mig.....söta glömska unge <3

vi stannade och käkade på max innan vi drog hem :)


nu sitter jag och smsar med rebecka (som ska följa med på hampe) om hampe haha :)

nu är allt fixat och alla är så himla taggade!! :D jag är sjukt övertaggad haha :)


latterrr <33

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards