johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 18 juni 2012

Av Johanna Ridderström - 18 juni 2012 21:58

just nu sitter jag och belinda och snackar på skype efter att jag har varit hemma hos henne mellan halv 4 och 8......haha märks det att vi är bästa vänner eller?

iaf, belindas brorsa va med en kompis också så vi alla fyra hittade på en egen variant av röda och vita rosen :) haha, vi hade jättekul! vi sprang runt som galningar på deras trädgård i 4 timmar :)


imorron ska jag ha en pyssla-dag har jag bestämt :) bara vara med mig själv, lyssna på musik, städa, tvätta och gå ner på samhället och köpa lite grejer :) det blir väl kanske en promenad också om det blir fint väder :)

hur skönt som helst!


latterrr <33


bilder från idag :)


belinda hade bakat jättegoda (och fina) muffins som vi fikade med glass när jag kom :)

 


Belindas katt klättrade upp i ett träd....jaa, det är en ganska lång och komplicerad historia....iaf så klättrade hon upp för att hämta ner honom :)


 


och tre till bilder :)


     

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards