johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 22 maj 2014

Av Johanna Ridderström - 22 maj 2014 16:30

 

Min snälla pappa sprang hem idag från jobbet en snabbis för att ställa ut en tv på altanen åt mig så jag kunde kolla på hockeyn ute. Hur omtänskamt är inte det? Hade inte bett honom om det ens men ändå kutade han hem med tv:n i famnen och gjorde mig superglad!

Nu när jag ligger skönt i solen och kollar på hockey är det inte sååå hemskt att vara handikappad...

Av Johanna Ridderström - 22 maj 2014 12:45

Fick med tabletter att knapra på från sjukhuset igår.

Alvedon (1 g) och Tradolan (50 mg). Fyra gånger om dagen ska jag ta 1 piller Alvedon och 2 piller Tradolan för att dämpa smärtan i foten. De fungerade väldigt bra igår men idag har jag bara blivit trött och väldigt illamående av dem...

Det jag har gjort idag: ätit skorpor, vilat, sovit, ätit skorpor, sovit vilat.

Kan ju inte göra så speciellt mycket. Har iaf lärt mig några sköna poistioner att ha min fot i utan att det gör sådär extremt ont! Lärt mig också hur jag hoppar på kryckor på bästa sätt för att foten ska kunna vara så stilla som möjligt.

Strax kommer pappa och då ska vi käka lunch och sedan blir det lite mer pillerknaprande för min del.

Puss och Kram


Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards