johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 23 maj 2014

Av Johanna Ridderström - 23 maj 2014 19:45

Något som verkligen livar upp mina dagar är när det kommer folk på besök! Idag kom mina saknade kusiner hit och hälsade på en stund. De hade med sig goda jordgubbar och jättefina blommor.

Det skar dock lite i hjärtat när Oscar frågade om vi kunde spela fotboll tillsammans. Vill så gärna leka och busa med mina kusiner som vanligt, men det går ju inte nu...

Vi får hålla tummarna att min fot läker fort så jag kan kicka lite fotboll med kusinerna på sensommarn ;)


Tack för besöket underbara ni!

Det gjorde min dag såååå mycket bättre!


   

Av Johanna Ridderström - 23 maj 2014 15:30

Har mysigt besök här som dessutom tog med sig gott fika! Härligt!

Jag tror nog att min farmor är den mest omtänksamma människan, iaf när det gäller mig (och Josefine såklart). Hon är så mån om att jag ska må bra och tar hand om mig så ofta hon får tillfälle till det. Det verkligen märks att hon bryr sig otroligt mycket om mig och det är så gulligt. Hon är ett helt fantastiskt stöd och jag är så glad att jag har henne! Hon har varit här tre dagar på raken nu för att kolla hur jag mår och lämna lite fika. Förmodligen kommer hon imorgon också.

Min lilla söta rara farmor!


Av Johanna Ridderström - 23 maj 2014 10:40

Det värsta med att vara nyopererad är såklart smärtan. Det gör ont konstant och det finns inte så mycket man kan göra åt det. Men en sak till som jag tycker är jättejobbigt är att vara handikappad. Jag avskyr att be om hjälp, jag vill ta hand om mig själv och sköta mitt eget. Dessutom vill jag inte uppfattas som dryg eller dominant. Men jag är så illa tvungen att fråga om hjälp när jag inte ens kan bära ett vattenglas själv... tur att jag har en sån underbar familj som mer än gärna hjälper till! Imorse kom mamma in till mig med frukost på sängen och jag blir så otroligt tacksam över sånt!
Förhoppningsvis kan jag stödja på foten ganska snart och då blir ju allt lite lättare. Till dess ligger jag på altanen och blir brun!
Ciao!

Av Johanna Ridderström - 23 maj 2014 06:06

Hur mår ni såhär i arla morgonstund?

Jag vaknade av värk men just nu gör det inte så överdrivet ont. Har hunnit göra ganska många totalt ointressanta saker på både dator och i mobil på den timmen jag varit vaken.

Nästan så att jag känner mig lite sömnig igen...

Ska prova att sova lite till innan frukost och smärtstillande!

Ha en bra dag fina ni så hörs vi senare!

Puss och Kram


Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards