johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 18 maj 2014

Av Johanna Ridderström - 18 maj 2014 20:11

Nu tänkte jag sätta mig och skriva klart min läslogg som ska vara inne imorgon (ute i god tid hehe). Det kan vara så att denna uppgift är det som avgör om jag får ett A eller ett B i betyg nu till sommaren, så det gäller att den blir riktigt bra. Min svensklärare älskar dock både sättet jag skriver på och hur jag analyserar, så det känns väldigt tryggt att ha det i ryggen.

Och även om det kommer ta ganska mycket tid att skriva ihop något bra (ganska många frågor att besvara) så är det ändå en kul uppgift och en bra bok jag ska skriva om ("Jag är tyvärr död och kan inte komma till skolan idag").

Wish me luck! (And patiance)


(/Tjejen som älskar paranteser)


Ganska skönt att dessutom ha en ex-svensklärare till mamma!

Av Johanna Ridderström - 18 maj 2014 14:59

Sista dagen med min underbara ensemble idag. Vi kommer såklart se till att träffas igen men det kommer ju absolut inte bli lika ofta som 2-3 gånger i veckan.

Det var lite sorgligt att städa undan saker vi har byggt ihop och att hänga undan karaktärernas kläder i garderober. Blev tårögd ett antal gånger... Speciellt när jag fick lov att sprätta upp saker vi sytt fast på Fnissans klänning. Då slog det mig att nu kommer jag inte att få spela denna härliga figur längre...

Peruken behövde jag tack och lov inte ta hand om, är helt säker på att jag hade brytit ihop då.


TACK TILL ALLA SOM VARIT MED OCH BIDRAGIT MED ETT STRÅ TILL DENNA STACK!

Jag har fått så många otroligt fantastiska minnen för livet!

Kommer verkligen att sakna stämningen mellan oss i gruppen.

Jag har njutit varenda minut i de 8 månader jag varit med!


Så här har ni, för en sista gång, en stor fet bildbomb på oss!

           


                     

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards