johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 24 maj 2014

Av Johanna Ridderström - 24 maj 2014 21:38

Hjälp vad skönt att komma bort hemmifrån ett tag! Har ju inte varit nedanför altanen sen i onsdags och jag har känt mig så himla instängd pga det. Men idag kände jag en förbättring i foten så då följde jag med hem till Jonas och Malin där alla kusiner var samlade. Har haft en jättemysig kväll! Tråkigt såklart att bara sitta stilla och kolla på när de andra leker och busar... Men killarna är så söta och kommer och pratar med mig då och då iaf. Mestadels på grund av att de är så nyfikna på varför min fot är inlindad i bandage.


Nu har vi precis kommit hem och jag är sådär otroligt rastlös igen. Borde plugga men villl inte. Får se vad jag hittar på. Trots att jag sovit helt okej inatt så är jag ändå väldigt trött. Det känns som att minsta lilla tar på krafterna just nu. menmen...


Tack för en supermysig kväll!

Ni är bäst <3


   

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards