johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 26 maj 2014

Av Johanna Ridderström - 26 maj 2014 19:37

Satt och rensade bilder på min gamla dator igår och hittade bland annat de här. Tiden går ju superfort! De här är tagna vid två olika tillfällen för några år sedan, men det känns som alldeles nyligen. Roligt att se hur mycket man har förändrats! Kommer ihåg att jag verkligen älskade bilderna då och jag gillar de faktiskt fortfarande. Speciellt den översta och understa.


   


 

Av Johanna Ridderström - 26 maj 2014 16:00

Usch vad det kliar i näsan och rinner i ögonen nu! Är helt röd om näsan haha!

Jag har ju väldigt mycket blommor på mitt rum, men känner knappt av dem alls. Det som är värst är tydligen syrener. Jag har alltså gått och blivit allergisk mot en av mina absoluta favoritblommor :(

På mors-dag gick både syrran och pappa ut för att plocka varsin bukett till mamma. De ställde hon på matbordet och när jag sen satte mig ner för att äta blev det mer gnuggande än tuggande... Väldigt tråkigt!


 

Notera: Världens längsta pekfinger

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards