johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 13 maj 2014

Av Johanna Ridderström - 13 maj 2014 11:45

Har knappt bloggat alls de senaste dagarna för jag tror inte att ni vill veta hur hög feber eller vilken slags hosta jag har... Am I right?

Jag har nu varit sjuk sen i torsdags (5 dagar) och idag är första dagen som jag har märkt en liten förbättring. Jag har nog inte feber längre, min snuva har försvunnit och jag är inte lika hes längre.

Jag har varit hemma från skolan både idag och igår men då vi har nationella imorgon så är det slut på vilan. Hoppas verkligen att jag är frisk till på fredag, att spela förestälning när man är sjuk suger verkligen! Speciellt i lördags då min röst var så pass förstörd att vi strök vissa av mina repliker...


Nu ska jag vila, plugga och dricka ännu mer te!

Puss och kram (från en tjej som avskyr att vara sjuk såhär länge)


Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards