johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 19 maj 2014

Av Johanna Ridderström - 19 maj 2014 23:11

Det är inte ofta ni får en sån rubrik utan en uns av ironi ;)

Faktum är att jag har haft en genomhärlig dag. Förutom mitt A i svenska fick jag även ett A på min senaste skrivuppgift i engelska! Mitt liv är så himla bra just nu och jag tackar Gud för det! Har så otroligt fina människor omkring mig, det är snart sommarlov, det går bra för Sverige i hockey vm, jag svävar numera på rosa fluffiga moln konstant, det ska vara fint väder hela veckan och allt känns bra inför operationen på onsdag!

Somnar ikväll med ett stort leende på läpparna!

Tack alla ni som förgyller mina dagar!

Godnatt


 

A

Av Johanna Ridderström - 19 maj 2014 13:24

Haha är så sjuuukt övertrött idag! Fick världens prestationsångest igår angående den där läsloggen att jag somnade vid 4 inatt.

Dessutom ringde David mitt i allt (vilket var skönt då jag fick en paus i hets-skrivandet) och vi snackade väldigt länge om väldigt mycket.


Idag på svenskan, alldeles nyss fick jag reda på mitt betyg och JAG ÄR SÅ HIMLA STOLT OCH GLAD OCH LYCKLIG ÖVER MITT A!!

*Giving a highfive to myself

*Reciving a highfive from myself

   

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards