johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 27 maj 2014

Av Johanna Ridderström - 27 maj 2014 20:00

De senaste dagarna har jag varit lite nere, mest bara pga den enkla anledningen att jag är så otroligt uttråkad. Men idag har jag kommit bort hemmifrån ett tag, jag har som vanligt blivit riktigt omhändertagen av min underbara familj och jag har ätit jordgubbar till fika och kyckling till kvällsmat. Sedan när man dessutom får gulliga sms och blir kallad sötnos dagligen av den man tycker om, då kan man inte vara ledsen.

Jag mår bättre än någonsin för varje dag som går och det är helt fantastiskt!

Igår slog det mig också att jag har sommarlov nästa vecka, och det är ju absolut inget att klaga över!

Livet är superbra helt enkelt och jag försöker njuta så mycket som möjligt!


Haha jag är nog den enda människan i Sverige som fortfarande sover med duntäcke i slutet av maj! Det är varmt som sjutton men jag rår inte för att byta ut det...det är så mysigt och fluffigt... 

Av Johanna Ridderström - 27 maj 2014 18:36

   

Det är mycket man hittar när man kollar i gamla mappar! Dessa två bilder tog jag för ca 4 år sedan och jag vet inte varför, men jag gillar de verkligen. Den vänstra tog jag lite snabbt när jag satt i soffan och lekte med inställningar på kameran (därav att den är lite suddig). Den högra är tagen vid bulten när vi var där med klassen på ett besök.

Speciellt roligt är det att dessa är tagna precis i början av att jag blev fotointresserad och därmed med en liten halvbra digitalkamera.

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards