johanna.ridderstrom

Alla inlägg under september 2011

Av Johanna Ridderström - 21 september 2011 17:23

En gång träffades en arab, en ryss och en amerikan.
Ryssen: Vi va först i rymden.
Amerikanen: Vi va först på månen
Araben: Vi ska bli dem första på solen.
Dem andra två: Ni kommer brinna?
...Araben: Idiot vi ska dit på kvällen.



hahaha, till och med pappa garvade :D

Av Johanna Ridderström - 21 september 2011 17:08

tjeeenaräääää!


idag har jag, nina och belinda gått och hämtat söta esther på fredehem :) vi pysslade lite, haha :)

efter ett tag kom oxå siven för hon skulle med N och B på konfan.


nu tror jag att jag ska tvätta och sen vet jag inte vad jag ska göra..... ikväll blire kyrkan iaf :)


                 

Min fina teckning :)


       

förresten, igår va det förhållande-dagen..... I'm forever alone.....


...... with my girls! <3


 

Av Johanna Ridderström - 20 september 2011 18:56

tjooooo!

snart drar jag iväg på innebandy men först ska jag hinna byta om och lite så :)

många kom faktiskt fram till mig i skolan och sa att mitt hår såg snyggt ut.... tack! det ser inte helt sjukt ut men det är för mörkt...

hjälp vad jag tjatar om mitt hår!

haha, det får bli ändring på de :)


idag på No lektionen "plockade" vi svamp..... eller, några gjorde det iaf... jag skrev en låt på en sten medans belinda satt bredvid och käkade blåbär :)


hon följde förresten hem till mig idag :)


men nu måste jag sluta, hejdå


bjuder på dom här bilderna. nästan inge smink alls och vääääldigt fin ;)


       btw, det är inte blod på armen utan färg för vi hade träslöjd idag :)


 

Av Johanna Ridderström - 19 september 2011 21:53

Bara jag som verkligen INTE tycker om hollywoodfrun Gunilla?!! Shit va jag stör mig på henne!! hon är ju sjuk!!

hon skiter ju i sitt barn! hon vill ju bara bli känd själv!

shit va dum hon är!!   


i ena scenen säger hon att hennes dotter inte behöver nåt smink och att hon är fin precis som hon är och i nästa har hon mascara, rouge och läppstift! och hennes dotter är nio år! 

plus att gunilla tvingade henne att sjunga även fast hennes dotter erica va sjuk!


 

Av Johanna Ridderström - 19 september 2011 21:20

hej! jag glömde berätta två grymt roliga grejer som hände idag :D


första grejen:


Jag träffade en sotare idag!!! :D har velat träffa en i flera år!! :) jag såg en sitta i en parkerad bil så belinda följde med mig till honom så jag kunde säga hej, haha :)


andra grejen: vi va på motionscentrum idag på idrotten och när vi skulle gå hem skulle jag blunda hela vägen och belinda och nina skulle leda mig. När jag hade gått jättlångt utan att kolla va jag vid lindbo (fast det visste inte jag) hörde jag mardin komma. Hon går förbi mig och jag frågar belinda om nån gick med henne.


Belinda: ja, horneman.


samtidigt hör jag steg bakom mig så jag vänder mig om och börjar ta på den personen i ansiktet och i håret innan jag kramar om henne.


Belinda (som inte hade sett det på en gång): Johanna vad håller du på med?!


jag öppnar ögenen och märker att jag står och kramar en tjej jag aldrig sett förut haha!

jag trodde verkligen att det va horneman!

shit va vi garva!   

och shit va pinsamt det va!   

Av Johanna Ridderström - 19 september 2011 20:56

tittar på idol med syrran och har äntligen nu hittat några favortiter :)


men nu blire snart svenska hollywoodfruar :)


har bestämt att imorron ska jag tvätta håret 24 ggr för att få det att blekas, haha. det ser alldeles för mörkt ut... :/

Av Johanna Ridderström - 19 september 2011 19:05

jaha, då är håret färgat då..... det vart inte riktigt som planerat....    det vart svart.....

och det va liiiiiite för mörkt för mig..

menemen, det går ju bort efter ett tag för det va ju bara toning :) och nu har jag iaf fått bort det röda :) så lite positivt vare endå....

ni får ingen bild idag för det orkar jag inte.....


ikväll blir det en riktig tv-kväll:  


19.30 - 20.00 The Big Bang Theory         hahaha   

20.00 - 21.00 Idol    

21.00 - 22.00 Svenska hollywoodfruar       


den här kvällen kommer bli awesome! så skönt att bara ta det lungt :)

känns faktiskt som att jag kommer bli sjuk snart.... hoppas nästan lite på att om jag blir det, att jag blir det på fredag för då är det septemberflåset....   


bloggar snart igen <3

Av Johanna Ridderström - 19 september 2011 17:27

hejhopp!

sitter i badrummet och belinda har precis färgat klart håret på mig och medans vi väntar ska jag färga på henne :)

blir nästan svart kan jag säga er :)


       


bloggar när vi är klara!

hejdå <3


 

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards