johanna.ridderstrom

Alla inlägg under september 2011

Av Johanna Ridderström - 2 september 2011 16:36

idag slutade vi tio i ett så då åkte jag hem till farmor och gösta :) vi spelade kort och här har ni vinnaren :D

nu ska jag städa och sen ikväll drar jag iväg till kyrkan :)

så mycke mer har jag väl inte att skriva om.... men jag hoppas ni gillar bloggens nya utseende :) fast det kan nog vara så att jag ändrar det snart igen. känner att jag måste ha en riktig header så när jag orkar ska jag fixa det :)

ha det bra så bloggar jag snart igen     


   

Av Johanna Ridderström - 1 september 2011 21:41

såå, idag vare en skitseg dag då vi hade två engelska lektioner med en håltimme emellan och sen tre timmars SO.... och (nästan) det ända vi gjorde va att titta på film. Den ena va forrest gump och den har jag sett förut men det gör inget för den är ju så himla skön :) men den andra va en riktig skitfilm..... förlåt, men den va det.   

belinda och jag bakade när vi kom hem :) det blev muffins (inte brända alls) (ingen ironi) och havreflarn :)


     


belinda stannade och käkade med oss oxå.

imorrn blire en gryyymt soft dag som jag taggar till :) livet börjar verkligen ordna upp sig nu även fast det är långt kvar till va det va för typ två år sen.. men det känns skönt iaf att vara på väg åt rätt håll  


Dagens ros: den som kom på chokladmuffins   


för ni som har följt min blogg ett tag kanske kommer ihåg videon som jag la upp på katrin zytomierska när hon är gravid och säger att hon hatar barn? iaf, jag tittade på extreeemt många "vakna med the voice" klipp igår och helt ärligt: Jag hatälskar henne. vissa grejer hon säger håller jag med på till hundra procent medans andra grejer får mig att tycka att hon är helt dum i huvet.


här är ett klipp med henne när jag helt och hållet håller med henne:




sen medans jag tittade på vakna med the voice så såg jag att både kesha och kat von D har tydligen varit med :) snacka om coolt! men jag skäms oerhört mycket för deras (radiopratarnas) dåliga engelska! inte okej asså.. (!)




/    

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards