johanna.ridderstrom

Alla inlägg under september 2011

Av Johanna Ridderström - 29 september 2011 18:33

nu kommer alldeles strax min morbror matte med mina kusiner Wille och Noah och då går jag, syrran och mamma ut på en prommenad :)

måste gå nu!

hejdå :)

Av Johanna Ridderström - 29 september 2011 17:27

 


 

hahahaha, nu ska jag fortsätta städa lite :)


Av Johanna Ridderström - 29 september 2011 16:22

hahahaha, såååå skön ;)


Av Johanna Ridderström - 29 september 2011 12:24

tjoo :)

ska hänga tvätt och göra mig iorning och sen är jag heeeelt fri idag :)

kanske ska läsa lite, gå en promenad, spela gitarr eller skriva lite.... ingen aning (and I like it)


men nu blire att hoppa in i duschen :)

bye


      

Av Johanna Ridderström - 28 september 2011 21:55

nu går jag och lägger mig för jag har skitont i axlarna.. :/ imorron är jag leeeediiiig!! :D sååå skönt! plus att jag kommer att vara ensam hemma till typ fyra :) HÄRLIGT!

jaja, Godnatt!

bloggar imorron när jag vaknar <3

PoK

 

Av Johanna Ridderström - 28 september 2011 18:04

kom hem från hajken för ett tag sen nu men har inte kunnat blogga förren nu för jag har laddat upp så sjukt många kort som kommer här nedanför :)

hajken va sådär.... det va skitkallt och jag fick kramp i benet klockan 10 på kvällen som inte sluta förrns typ 5 på morronen! Inte kul! Det gjorde svinont och jag kunde inte gå utan hjälp..... skrek och grinade gjorde jag också....

men vi hade iaf tur med vädret ;)

hinner inte skriva mer för ska snart iväg, först t ica och sen t kyrkan :)

ciao!


                                                                                                                                                                                                                                                                                                               



Och så klart en bild på dom allra bästa! <3 älskar er tjejjor!


 

Av Johanna Ridderström - 26 september 2011 22:10

nu är allt packat inför hajken imorron :) dunkade elektropop medans jag packade så det gick väldigt fort ;) nu ska jag lägga mig under täcket för jag ska upp tidigt imorron även fast vi börjar halv tio.


jaja, måste gå nu!


 

Av Johanna Ridderström - 26 september 2011 15:52

I know some of you might think it's silly to say thanks to a celebrity.... I used to.... but when I started to follow every step Demi Lovato took and heard her songs I got touched. When she shared her hole life secret to the whole world I cried cause it was so simular to what I am going through. I can say that she is one of the resons why I am sitting here today and not be lying at all.

So thanks Demi!

You are amazing!



/ forever a lovatic!


 

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards