johanna.ridderstrom

Alla inlägg under februari 2012

Av Johanna Ridderström - 16 februari 2012 09:30

 

collage: me

Av Johanna Ridderström - 15 februari 2012 19:45

nu blir det the mentalist! det är min sista räddning....allt skulle kännas så mycket bättre om det är ett bättre-än-vanlig-program :)

hoppas!

annars går jag och lägger mig under täcket och dör.......


 


laaaater <33

Av Johanna Ridderström - 15 februari 2012 17:22

jaa, SJÄLVKLART vart den här dagen sämst! d blev ingen sovmorgon för vattnet skulle tydligen stängas av halv 8 till halv 5 idag så jag, mamma och pappa behövde duscha innan halv 8......hejdå sovmorron.....


*mamma blev magsjuk. alltså fick vi boka om tiden hos optikern till fredag.

*musiklektion va så tråkig. satt met ett papper med noter på och stirrade ut genom fönstret.

*det va strömming till mat idag. för det första, strömming??! för det andra, STRöMMING?!!? men jag gav det en chans.....värt det? eh, nää? den var hård, smakade skit och skinnet va kvar....


så det blev en skål med glass när jag kom hem......har suttit på mitt rum forever alone och ätit den.......brudarna har ju konfermation idag.


 


tittade på 17 again igår på datorn. somnade vid ett nångång.......men filmen va ASBRA! har ju sett den förut (som jag har skrivit) men utan text 3 gånger på väg t usa för snart 3 år sen.

låg iaf i sängen och grät flera gånger........haha, mes jag vet.......

vill gifta mig med zac efron...................


jaja, ska fortsätta deppa i köket nu för nu är det matlagning på g! pommesfites och korv here i come!


laaaaaaaaaaaatttter <33

Av Johanna Ridderström - 15 februari 2012 17:00

 

Av Johanna Ridderström - 14 februari 2012 21:52

har ju berättat för er om mammas och pappas påhitt om att internet stängs av klockan 10 VARJE DAG! förutom liksom fre, lör, sön såklart..............gillar inte riktigt den regeln lika mycket som dom verkar göra....


menmen.....blir väl att lyssna på musik och göra något annat på datorn............


 


imorrn är det onsdag! så himla taggad! nu kör vi kids! :D


lattttterrrrr

Av Johanna Ridderström - 14 februari 2012 19:25

hej, är allt bra?

jag var lite depp i skolan ett tag men nu är det bättre...förutom att jag skrev ett helt inlägg nyss och att jag sen tryckte bort det...............love life..........

hade matteprov idag. det gick AWESOME! roligaste matteprovet ever! bara jag som reagerar på at jag använder engelska ord 24/7?


när jag kom hem gjorde jag lite nudlar :)


   

 


snart blir det THE MENTALIST! haha, nörd jag är.......(...........................)............



kanske därför jag sitter själv, vid datorn, på allahjärtans dag och käkar nudlar......haha, men jag är inte bitter!


kommer ni ihåg när jag och belinda gjorde cinnamon challenge? såg att jakob i vakna med the voice gjorde det idag :)



kan ju säga att äta kanel på gröten är ju inte det roligaste som finns att göra nu.......


blir typ världens längsta inlägg men det känns helt okej att liksom blanda in videos i texten. har dessutom börjat med korta men många stycken så man "får" välja vad man vill läsa liksom :)


jag har börjat gilla ulrik munther! så sjukt skön kille både i rösten och i personligheten. snacka om chill människa :)



imorron blir det specsavers med mamma och belinda! kolla synen och förmodligen kolla glasögon också..... :) blir även lite shopping :) ser fram emot allt :)

har musik imorron också <3 plus sovmorron! är liksom upplagt för en toppendag!


latttttteerrrrrr <33



Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards