johanna.ridderstrom

Alla inlägg under februari 2012

Av Johanna Ridderström - 4 februari 2012 12:32

har nu våttorkat största delen av huset :) känner mig riktigt duktig faktiskt!

ska alldeles strax hoppa in i duschen och göra mig "vacker" (?)



haha, usch! ryser varje gång jag ser den där.....jag ser inte ut som miss world just nu men jag tackar Gud att jag inte ser ut sådär! :D


har väl inte så mycket mer att skriva om förutom att jonas och kusinerna kommer hit i em...mormor och morfar kanske hänkar också...det vet jag inte..


blir förresten pepparrotkött t lunch idag....inte min favorit för det blir ganska torrt om man inte gillar såsen.... haha, menmen, jag ska inte klaga! jag ser ju bättre ut än dom flesta i trolltyg i tomteskogen! YEYYYY!


nej nu blire duschen och sen sminkbordet!

haha, lattterrrr<333


                   

Av Johanna Ridderström - 4 februari 2012 00:15

ska snart stänga av datorn och sen sova....känner att jag behöver det... vi va hemma från mormor och morfar innan 10 iaf och sen dess har jag inte gjort ett skit känns det som......,menmen, man kanske räddar världen imorrn ist, haha, vem vet liksom.....kul konversation med mig själv.............. -.-


ska förresten höra (fattar inte varför inte prickarna över ö och ä syns bättre...det står höra) (INGET ANNAT) (!) med maria om hon kan fota mig någon gång inom en snar framtid...skulle va kul med nya bilder till the blog :)

maria fotade ju mig sist (utomhus) och jag vart asnöjd! she's awesome! men funderar nu på att bara köra mot en vit/svart vägg :)


nej nu måste jag sova så jag har nån energi till att leka med kussarna imorron :D


gonatt!

latttterrrrrrrrrr


       


ser btw, jättesminkad ut runt ögenen men det är jag inte.....tvättar alltid bort sminket innan jag lägger mig...haha, bara så att ni vet :*

Av Johanna Ridderström - 3 februari 2012 19:03

nu drar snart jag, mamma och syrran t mormor och morfar för att träffa dom, jonas och mina kusiner oscar och victor :) ska bli riktigt mysigt :)


det blev hemmagjord pizza ikväll ist för kinaresturang eftersom jossan har varit lite magsjuk... men det blir kina på allahjärtansdag ist! :D ännu bättre ju :)

synd bara att man är så himla forever alone den 14:nde menmen....haha, jaja, förutom mitt 2 sekunders depp mår jag asbra :D så skönt med helg! ska ha en helt fantastisk helg har jag bestämt mig för :)


nu måste vi dra!

ha en bra fredagskväll och sup inte ihjäl er!


 


lattter <333


 

Av Johanna Ridderström - 3 februari 2012 07:45

snart blire att dra t skolan i kylan.... :/ men första lektionen är idrott och vi ska spela basket så d ska bli askul! :D

på franskan ska vi glo på film (en som jag tar med mig) :D lite chiill att man kan göra så :) men det är ju för att den handlar om marie antoinette och vi jobbar med franska revolutionen på SO:n... awesome at man kan bre ut undervisningen i flera ämnen :)


i eftermiddag kommer farmor och gösta över en stund och fikar och sen på kvällen blir det resturang med la famillia! :)


nu måste jag dra!

ha en awesome dag!


lattterrr <33


här är videon jag snackade om i inlägget igår men glömde lägga upp :)


Av Johanna Ridderström - 2 februari 2012 19:45

sitter nu och halvglor på ett vänneravsnitt (har den säsongen så det är ju inget jag missar)... på tal om det så finns alla vännersäsongerna (10 st) för 499kr på cdon.... vet inte om jag ska köpa....jag behöver ju snart köpa smink eftersom det är slut plus att jag måste ha en kamera till sommarn....åhhh!!!! nu när mamma äntligen har ett jobb med "normal" lön så får jag "ekonomiska problem"...(haha, lr vad man ska kalla det....)


wanted:


 


snart blire väl att glo på the mentalist! är helt fast nu och det ska ta mycket för att jag ska missa ett program.....går på kanal 8 kl. 20.00 för er som kan tänka er att ge det en chans :)


målade på mina naglar lite också alldeles nyss i en reklampaus....dom är så sjuuuukt långa...hann gå på toa också! säger bara shiiieett!


är även nu föreslagen till att vara elevrådordförande...vet inte riktigt om det är det jag vill/det jag måste prioritera just nu... det är ju så mycket med skolan just nu och det lär ju inte bli bättre i 9:an....


sista grejen:


imorron blire att gå ut och äta med familjen! :D yeyy! ska bli jättemysigt! <3 har inte gjort det på 2 år (?)

åhh vad jag längtar! blir kinaresturangen (är det kina lr bara typ "asiatiska"?) här i hallsta :D


jaja, nu blire att tagga:


 


lattteer <333


 


saknar sommaren...... det är ju ASKALLT UTE!! -.-

lyckos belinda som ska  thailand om några månader!...

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards