johanna.ridderstrom

Alla inlägg under februari 2012

Av Johanna Ridderström - 25 februari 2012 22:45


I never really been the type to be superstitious and
I wouldn't say that I'm super religious


But lately I've been praying and hoping and wishing
Is anyone out there willing to listen


I'm kind of worried about the world that we live in
It's time to stand up but everyone's sitting

Av Johanna Ridderström - 25 februari 2012 19:06

är så otroligt förbannad på morsan nu så snart drar jag på mig uggsen och går ut!!

happyface

Av Johanna Ridderström - 25 februari 2012 16:38

vill bara säga att stillbilden (kallas det så?) på videoklippet nedanför........jaa, nu glömde jag bort vad jag skulle säga.....haha, jaja, det är en ful bild iaf.......


later?

Hey

Av Johanna Ridderström - 25 februari 2012 16:35

     

Av Johanna Ridderström - 24 februari 2012 22:15

...att mormor, morfar, farmor och gösta helt plötsligt kom och då blev det så att dom åt med oss...det blev tacos :) inte för att det vart livat menmen............


mår sjukt mycket bättre nu! inge ont alls och febern är borta :) dock är jag förkyld (snuvig, hostar...) men det är ju sånt man får ta :)

mamma räknade ut att sist jag hade sån hög feber som 40 grader va när jag va inte ens 1 år.......


på tal om länge sen det så lovade jag ju att jag skulle lägga ut fler foton från när jag var liten, så här kommer några :)


1998

 


2000

   


2003 (med syrran)

 


haha, så söt man har varit....nu sitter man här med hosta och snorar ner allt som är inom räckhåll.......inte lika gulligt......................................


imorron ska jag nog gå ut och gå, har ju inte varit ute på jättelänge! är dessutom blek som laban....


hoppas ni har/har haft en kul fredagkväll!

själv satt jag och lyssnade på ett samtal om kontanter och kort i nästan 2 timmar! TVÅ TIMMAR?! fast jag gick lite emallan....behövde måla naglarna.. :)


lattterr <33

Av Johanna Ridderström - 23 februari 2012 17:07

mår lite bättre nu. febern har nästan gått ner helt :) halsen har också blivit bättre även fast jag fortfarande knappt kan prata....

har väl inte så mycket att skriva om, ville bara att ni skulle veta att jag lever.


nåt positivt är ju att det typ är vår ute :) dock kan ju vårälskaren herself vara ute just nu.... får bara hoppas att vädret förblir såhär, vill absolut inte ha mer snö!


aja, haha, latttter <33

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards