johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 1 maj 2012

Av Johanna Ridderström - 1 maj 2012 21:10

sitter och glor på ett dubbelavsnitt av top model och är glad över min bränna! :D

ÅHH, vill ha sommar nu så jag kan visa upp den haha :) fast ju längre sommaren dröjer desto mer bränna kommer jag få om det fortsätter vara lika varmt som idag och det ska det ju vara :) fredag och lördag ska vara lite kallare men sen är det ganska nära sommar :D


jaja, nu är reklampausen över...

latterr <33


Av Johanna Ridderström - 1 maj 2012 16:10

är nu hemma efter en awesome långhelg! igår blev det trekamp :) jag och springeling mot elin och joa, gissa vilka som vann?

.....haha, jag hade ju inte berättat resultatet om det var så att jag förlorade....

men det vart iaf 2-1 till mig och springis :D

vi körde kubb, "blindbock"(man skulle leda den andra lagmedlemen till någon plats och bara använda rösten medan den andra hade en sjal för ögonen) och sedan tabu :)

joa gick hem till emelie runt halv 11 och vi andra somnade vid 2 halv 3....


imorse blev det kubb med båda elinsarna (?) :)

jag och springis solade också i två-tre timmar sen när elin hade åkt....jag har faktiskt en rand nu! :D

jag solade i min nya bikini jag köpte igår :) 


köpte även ett vitt linne, en grön (kill)tröja och ett par skor


         


ikväll ska vi käka baguetter och jag längtar verkligen för jag är ashungrig!

nu ska jag ut i solen igen, latterr

Av Johanna Ridderström - 1 maj 2012 13:30

 

   

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards