johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 17 maj 2012

Av Johanna Ridderström - 17 maj 2012 19:39

hjälp! jag har inte glömt bort bloggen, jag lovar! men jag har haft så fullt upp så jag inte har kunnat blogga! sry...fast vet inte riktigt om jag ska be om ursäkt för jag har haft jättekul!


igår: belinda sov över lite spontant sådär och vi spelade halo och tittade på kopps medan vi åt kex och drack saft :) vi satt även vid datorn i säkert 2 timmar sammanlagt för att hitta det där himla klippet från när jag var med i tv.......det visade sig att dom la ut det imorse....vi garvade iaf en massa igårkväll kommer jag ihåg...


idag: jag och belinda vaknade tidigt, tittade på what not to wear och lekte jaga....haha, jag snodde belindas armband så det ledde till att vi låg och brottades ute på gräsmattan i pyjamas och utan skor...

sen spelade vi halo (haha, vi har blivit besatta....) och efter det vart det lunch och sen kom min faster, tulle (hennes sambo), farmor och gösta (hennes sambo) och tittade förbi :) faster jessica och tulle åker hem till skövde imorron och nästa gång vi ses är det på liseberg om en månad :D

nu har vi några vänner till familjen över och vi har precis käkat...nu får vi se vad kvällen har att erbjuda ;)


latterr <33

Av Johanna Ridderström - 17 maj 2012 12:15

http://svtplay.se/v/2803475/vastmanlandsnytt/16_5_19_15


länken till klippet jag är med i på tv :)


 

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards