johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 6 maj 2012

Av Johanna Ridderström - 6 maj 2012 19:58

vi slog vårt rekord med typ 100 poäng tror jag, så det vart ettusenetthundranånting ;) fick även dagens highscore av ca 25 lag... är så trött så att jag skulle kunna somna just nu.....ont i revbenet har jag också...förbannade spricka....pappa sa att det tar ungefär 1 månad för sprickan att läka....

menmen, stolt är jag iaf! och kul har vi haft! vi va där i 8 timmar....fattar inte hur vi orkade....vi var så hungriga så vi stannade förbi på max på hemvägen :)


vi har tagit massa bilder som kommer upp senast på tisdag :)

latterr <33

Av Johanna Ridderström - 6 maj 2012 16:15

hence som var här i fredags är han som sjunger i det här bandet :) han har även ett till band.....han är så sjuuuuuuuuukt bra! mycket bättre än vad det låter som i klippet! han har nog bästa rösten i hela världen, och då skojar jag inte!

om han sjunger en låt på karaoke hemma hos oss låter det oftast bättre än orginalet på en skiva med alltså den riktiga artisten!

han är så grymt duktig så det finns inte ord!

satt faktiskt och gapade under en sång han sjöng! det var nog det bästa jag någonsin hört sångmässigt!


Av Johanna Ridderström - 6 maj 2012 09:45

Tjeeenare! ;)


Det är Belinda som skriver ;)

Nu drar vi snart till Arosfortet! ( jag, johanna,jack och filip) Taggad som f*n!

Gick upp skit tidigt. Vi ska vara där en heldag och det öppnar tio :)

Målet är att slå 1090 poäng... lycka till.

Bilder kommer sen :*





Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards