johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 5 maj 2012

Av Johanna Ridderström - 5 maj 2012 23:45

vad hände med den här låten egentligen?

slutade folk lyssna på den för att den vart "gammal"?

pappa och hans kompisar kallar ju sånger från 80-talet nya.....

sen är ju inte låten JÄTTEbra egentligen......haha..

men en asbra VM-låt var det!


Av Johanna Ridderström - 5 maj 2012 17:00

om jag fortfarande har ont på måndag måste jag åka och kolla upp det här!! har nu haft ont sen i TISDAGS i ett revben på högersidan och när det gör som ondast måste jag släppa allt jag håller på med och bara koncentrera mig på att andas.......sjukt jobbigt!!

dock gör det oftast bara lite ont, men ändå!

det gick över i torsdags när jag tog typ ibrofyberemenf (haha, skrev som jag säger att det heter, det heter ABSOLUT INTE så...) men jag vill ju inte behöva knarka bort smärtan.....

åhhhhh........!!

latterr <33

(om jag inte dör av det här!)


(åhh, haha....)(..........)

hej jag heter johanna och jag är besatt av paranteser..........

()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()
()()()()

(...........................................)

Av Johanna Ridderström - 5 maj 2012 16:00

nu drar jag och köper hårfärg och sen hem till belinda.....

det blåser asmycket så om ni ser mig liggandes i något dike någonstans, var snäll ring mamma.....

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards