johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 19 maj 2012

Av Johanna Ridderström - 19 maj 2012 23:08

   


jag och belinda skulle testa något "lyft".....


   


och då ville jossan testa


     


vi spelade badminton...eller ja, vi turades om att slå bollen lite upp och ner...


   


sen tog vi lite mer bilder


           


sen skulle jag leka loreen (med min lugg) och askungen :) på bilden under sjunger jag precis euphoria ;) just so you know liksom :)


 

   


sen var det matdags!


       


btw, varför jag har klänning är för att vi precis hade kommit hem från esthers födelsedagskalas med släkten :) hanna frågade mig om jag ville vara "lekledare" på esthers disco hon ska ha om några veckor (faktum är att jag och belinda skulle bestämma datum) så då drar jag och belinda dit med partyhattar på! haha, nej, stackars barn....

jag har iaf lyckats blivit "ansvarig" för musik, lekar och inbjudan, haha! så typiskt jag! ska ALLTID ta på mig ALLT....

men det kommer bli jättekul!

så om ni vill komma och röja med massa åttaåriga tjejer och mig och belinda: hör av er! haha ;D


latterr <33

Av Johanna Ridderström - 19 maj 2012 21:38



         

   

   


...can be so many diffrent things...

but eveybody have felt it...

Av Johanna Ridderström - 19 maj 2012 20:57

nyss spelat


 

med syrran :)


nu blir det att sätta sig med min älskade gitarr <3

Av Johanna Ridderström - 19 maj 2012 10:17

snart blir det ju att laga mat (nähä?) :) hihi, vet inte varför men känner mig riktigt duktig....sist jag lagade en lite mer speciell mat var för några år sedan på mammas och pappas bröllopsdag då jag lagade 3rätters :)

nu ska jag göra iordning mig och kanske spela lite gitarr innan....

igår blev det att avsluta dagen med tre vänneravsnitt på datorn i sängen, sååå mysigt och jag älskar verkligen den serien! <3


lattteerr <33

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards