johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 3 maj 2012

Av Johanna Ridderström - 3 maj 2012 22:18

ser sjukt störd ut...................!

sover inatt med två flätor...har nog inte hänt på evigheter....brukar annars ibland sova med en fläta (det ser lite normalare ut)....(och jag gör det föratt det är bra för håret) ;)

haha, ser ut som en glad unge som precis börjat lekis :)


   

hej jag heter johanna och jaa, jag fyller 15 år i år....

hoppas jag inte är hatad av alla flätälskare.....


latterr och godnatt!

Av Johanna Ridderström - 3 maj 2012 21:06

.....är så långt jag gått idag.....är ) nog närmare 10 än 5 :) Riktigt stolt! :D

har ingen aning om hur länge jag gick heller.....åh, det var så skönt att bara stänga borta allt och själv välja vilken väg man ville gå :)

önskar man hade tid/ork att göra så oftare....men det ska det ju bli, jag ska försöka gå så ofta jag kan och gärna länge :) mer än en halvtimme iaf :)

har tagit flera bilder idag som kommer så fort jag fått dom av belinda :)


   


och dagen blev bara ännu bättre när jag såg den här! :D HAPEVECKAN 2012!!! <3 :D taggataggatagga!

kommer bli så kul och jag hoppas verkligen att något inte kommer ivägen så jag inte kan åka....finns risk för det för jag har så mycket planer i sommar.....



om ni vill anmäla er så klicka på länken!

det kommer att vara bland de bästa besluten du tagit!

lägret är till för dig från 13 år och uppåt och NEJ, man måste inte vara kristen för att vara med!


www.hampeveckan.nu/Hampeveckan2012.html


latterrr <33

30

Av Johanna Ridderström - 3 maj 2012 11:00

t-shirtar jag skulle vilja ha :) självklart inte i exakt dom färgerna (jag i rosa är ju inte superfint....speciellt inte bäbisrosa...)


                                                           

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards