johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 20 maj 2012

Av Johanna Ridderström - 20 maj 2012 21:50



haha, åhh, nu blev jag sugen på att ha en pojkvän haha!

så kul att killar nästan inte kan någonting om sånt vi tjejer ägnar tid åt (oftast) varje dag att göra!

skulle vilja testa med någon kille....

kanske kan fråga pappa?....

Av Johanna Ridderström - 20 maj 2012 19:45

åhh! saknar alla i usa jättemycket!

för er som inte vet det så var jag, mamma och syrran i usa en vecka över sommarlovet mellan femman och sexan :)

vi bodde hos en familj som mamma kände sen innan :) hon hade varit oper där för nästan 20 år sen...killen som hon då var "barnvakt" åt är nu äldst i en syskonskara på tre :) kiley var enda tjejen (och är mittenbarnet) och jag träffade två av hennes närmsta vänner när vi var där. shaunna och tina, men det är mest tina jag har kontakt med nu i efterhand :) hon är 19 tror jag och då lika gammal som kiley, om inte ett år äldre.....


chattade nyss med henne iaf :) the power of facebook!


 


vill tillbaka!!

nån som har lust att ta med mig dit?

snälla?

haha :)


latterr <33


Av Johanna Ridderström - 20 maj 2012 19:14

kom hem med ett par jeansshorts, en julklapp till farmor (haha, jag vet att det är maj...) och sen köpte jag en till grej till morsdag från stan :) är verkligen jättenöjd med shortsen! bilder på dom kommer när jag kan sno belindas kamera :)


det har varit underbart väder hela dagen idag :) just nu sitter jag i shorts och linne = outfiten jag har längtat efter att kunna ha sen oktober! åhh, sommar! <3

jag är just nu supertrött så det blir nog att spendera kvällen framför tv:n :)


latteerr <33


btw, dear santa! i want zayn....<3

 

    

Av Johanna Ridderström - 20 maj 2012 15:30

   

 

Av Johanna Ridderström - 20 maj 2012 12:36

sitter här och väntar på mat och på att belinda ska ringa....min mobil vägrar ju slå signaler så därför kan inte jag ringa henne....

men snart blir det stan med toppenväder! solen skiner och termometern är min bästa vän just nu! :D


latterr<33

Av Johanna Ridderström - 20 maj 2012 10:19

dagens kyrkoutfit, haha :) och den är bara till kyrkan och inte till stan...

men jag älskar verkligen klänningen och det vart asbra med lugg till!

hiss/diss


   

ser lite drogad ut på sista bilden haha...kan också berätta att det ser bättre ut i verkligheten! menmen...hinner inte ta fler bilder för nu drar jag, mamma och syrran :)


latterr <33

Av Johanna Ridderström - 20 maj 2012 01:04

blev på toppenhumör nu såhär när klockan har passerat ett och jag ligger i sängen....hoppas jag är lika glad när jag vaknar imorron :)

imorron ska jag tt kyrkan och sen blir det att göra stan med bästa belinda <3

sov gott alla läsare!

latteerr <33

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards