johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 2 maj 2012

Av Johanna Ridderström - 2 maj 2012 20:45

sitter och lyssnar på per gessle/gyllene tidier och får flashbacks :)

ÄLSKADE per gessle när jag var liten! (and still do) han var min största idol och jag kommer ihåg att jag vart hur glad som helst när jag fick min första skiva med honom!

märkte att jag kan texten till alla låtarna också, haha :) sånt försvinner aldrig i mitt huvud!


Av Johanna Ridderström - 2 maj 2012 19:39

jag har klipptid på måndag och jag funderar starkt på lugg, jag tror till och med att jag har bestämt mig.....

vad tycker ni?

min hårfärg just nu suger så det blir att färga innan måndag, blir mörkare (såklart) :)

dock ritade jag till lugg i paint och det såg inte så jättebra ut.....

åhhh, beslutsångest....

hjälp?

Av Johanna Ridderström - 2 maj 2012 17:10

fick ju blommor (och pengar) av han vi som vi lämnade tillbaka jackan till :) såååå fina rosa blommor som passar perfekt i mitt rum!

har även en liten bukett med vitsippor <3

det ser så fräscht ut! och det är typ hundra grader ute! är sååååå glad :D

sen fick jag dessutom nyckeln till elevrådsrummet idag, är ju ordförande för er som inte visste det ;)

fick också tillbaka musikprovet och det gick jättebra på det....i say no more.....;)


      

nu ska jag ut i solen :)

latterr <33

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards