johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 27 maj 2012

Av Johanna Ridderström - 27 maj 2012 21:45

har spenderat min eftermiddag och tidig kväll hemma hos farmor och gösta med familjen :) blev att stanna där och käka pizza också :) mysigt!plockade även världens största bukett med vita och lila syrener till lilla farmor <3 syrener är nog en av mina favoritblommor! måste plocka några vita till mitt rum, så fräscht!nu sitter jag och snackar med belinda på skype....some girl to girl talk you know ;)btw, VEMS BLOGG FYLLER 1 ÅR IMORRON OM INTE MIN!!! :D :D :D YEYYY!! 1 HELT ÅR!! latterr <33

Av Johanna Ridderström - 27 maj 2012 13:16

ni ska veta att jag nu har förökt ladda upp två olika klipp på massa olika ställen och sätt....men SJÄLVKLART så går det inte....så kul när man verkligen har ansträngt sig....men ni ska få en massa bilder så fort belinda laddar upp dom :)


jag är ledsen för att jag inte har bloggat så mycket på sistone...har haft fullt upp med alla tankar som snurrar i mitt huvud och alla beslut som måste fattas....

men jag har ju min klippa belinda som har bloggat en massa! och jag väntar som sagt på massa bilder från helgen som hon har...

även bilderna på mammas present ligger på hennes kamera...


 


har hunnit följt med belinda till floristen där hon köpte en morsdagpresent och har också varit till kyrkan :) sååååå kul att träffa speciellt hannes, sandra och mattis!! :D

hannes är verkligen underbar!! jag älskar honom verkligen (som en vän!)(han är över 20, har flickvän och bor i örebro). han har hjälpt mig med en massa problem och jag är så sjukt tacksam!! han var även med i fredags på ungdomssamlingen och då pratade vi om lite grejer.....satt tillslut och grät medan han kramade om mig....som sagt, HELT UNDERBAR ÄR HAN!! :) <3 så synd att han har flyttat....


men nu ska vi va glada för jag.....

är nu anmäld till HAMPE!!! :D :D jag och belinda anmälde oss imorse och vi är SÅ TAGGADE!!!! :D


 


i eftermiddag blir det att åka hem till farmor och gösta.....yeyy.....:/ men det är ju morsdag så det är väl bara att offra sig...


latteerr <33

Av Johanna Ridderström - 27 maj 2012 10:45

det är väl ingen som har missat att det är morsdag idag? hoppas inte det.... min mammas present får ni bild på senare! :D


Av Johanna Ridderström - 27 maj 2012 00:30

WOOOHOOOOOO!!!!!!!!! SVERIGE ÄR VINNARE AV EUROVISION SONG CONTEST OCH LORREN ÄR NU INSKRIVEN I HISTORIEBÖCKERNA SOM FEMTE SVENSKA VINNAREN AV EUROVISION!! :D SÅ COOLT!!!

MÅSTE JAG ENS SKRIVA ATT JAG OCH BELINDA ÄR SÅ GLADA ATT VI SPRINGER RUNT OCH HOPPAR OCH SKRIKER??

VI SPRANG PRECIS ETT VARV RUNT KVARTERET BARFOTA OCH I SHORTS OCH T-SHIRT OCH SKREK!! HAHA :D VI ÄR JU INTE AAAALLLLSS GLADA..... ;D

MEN ITALIEN KAN JU GÅ OCH DRA NÅGOT GAMMALT ÖVER SIG EFTERSOM ATT DOM VAR DOM ÄNDA SOM INTE GAV SVERIGE NÅGRA POÄNG.....!

MENMEN, VI VANN JU MED 113 POÄNG ÖVER TVÅAN RYSSLAND IAF!!!! :D

ÅÅÅÅHHHH!!!!!! EUPHORIAAAAAA!!!! <3<3<3

DEN BÄSTA LÅTEN NÅGONSIN SOM VARIT MED I EUROVISION!! STOLT SVENNE!! :D


Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards