johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 28 maj 2012

Av Johanna Ridderström - 28 maj 2012 21:28

det är ju BARA jag som skulle kunna verkligen GLÖMMA mitt lösenord till datorn....gick och hade ångest i flera timmar...!

jag har aldrig fattat riktigt att om man glömmer bort lösenordet så kan man inte alls få upp datorn....då är det bara att skrota den liksom...så gissa om jag var rädd?

sen när jag väl kom på det så kände jag mig lite dum...det var ju världens enklaste lösenord haha :) har iaf skrivit ner det nu på tre olika ställen ;)


hade tänkt blogga redan vid 5 idag och tänkte att "nu ska jag hitta på någon tävling eller nåt, bloggen fyller ju 1 år" men det sket sig ju och det är försent nu....tråkigt...:/ får kanske hitta på något till imorron?


väntar fortfarande på bilderna från belinda...! MÅSTE köpa en egen kamera så jag slipper vänta i flera dagar innan jag kan lägga ut foton!


måste btw berätta en grej som jag är så irriterad på så det finns inte!!! riktigt tjurig och ledsen är jag!

har också en jätterolig "grej" på g....den kan jag dock inte berätta....än ;)


 

Av Johanna Ridderström - 28 maj 2012 11:00

JA MÅ DU LEVA, JA MÅ DU LEVA!!

HURRA, HURRA, HURRA, HURRA!!!! :D

åhhh!! sååå stolt!! :)


     

     

Av Johanna Ridderström - 28 maj 2012 08:00

IDAG FYLLER BLOGGEN 1 ÅR!!! GRATTIS!! :D <3

fattar inte att jag har orkat så länge....? menmen....!

WOHOOO!!! :D

ETT ÅR!! *STOLT!


haha, några av mina första headers....


     

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards