johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 18 maj 2012

Av Johanna Ridderström - 18 maj 2012 22:45

jag och belinda planerade nyss att vi ska ta en kort tur till västerås på söndag :) ska köpa ett par shorts, ett rött läppstift (har aldrig köpt läppstift förut) och sen ett par bikinitrosor :) kanske blir något mer till mamma också till morsdag....får se ;)

belinda håller iaf på och städar nu haha.....och så snackar vi om ****** ****** som råkar vara jättesnygg ;D


   


imorron blir det att åka hem till esther den sötisen som fyller 8! :D sen ska ju jag laga lunch också (kände att jag inte hade tjatat om det tillräckligt.....) det blir fetaostlax med grönsakspasta :) asgott! hoppas bara la familje tycker det!


fingers crossed!

latterrr <333

Av Johanna Ridderström - 18 maj 2012 20:15


 

svar: hmm....att skratta och att inte känna några bekymmer...jag älskar också att vara med folk jag tycker om (belinda) och jag ÄLSKAR att sjunga, dansa och spela teater :D


 

svar: nu är det ju så att jag är väldigt nöjd med mig själv, jag ser inte perfekt ut men det gör ingen. ingen ska behöva känna att man måste ändra någonting så om jag fick "chansen" skulle jag säga nej...vet inte vad jag skulle ändra? eller varför? jag kanske skulle göra mitt arsle lite fastare? haha, ingen aning...


 

svar: haha, grym fråga! ja, det skulle jag väl kanske lite för det är ju inte bra....men å andra sidan så äter jag ju inte mycket godis annars så jag skulle ju inte gå under om jag satt och moffade :) och sen är det ju så att det är bättre att stormoffa en dag i veckan än att gå och äta lite varje dag...


 

svar: 01.00-02.00 (det är då jag är som roligast) :D


 

svar: jag har nog alltid varit det...så länge jag kan minnas iaf...det är en egenskap jag inte vet om denär bra eller dålig...jag förlorade i sten, saw, påse i onsdags över belinda och jag satt och var skittjurig i en kvart efteråt...haha, det är ju jättelöjligt men å andra sidan så blir jag ju oftast mer motiverad än andra pga av det...jag ger ju liksom nästan aldrig upp :) vart också tjurig när belinda vann över mig i kubb igår...haha, menmen, hon kan ju hantera det så hon skrattar ju bara åt mig... haha ;)


    


svar: shoppa!! haha...en systemkamera skulle jag garanterat köpa! sen blir det väl kläder för 3000 och sen kanske spara resten :)


 


svar: haha, sandra! vad gullig du är! :) i sommar blir det hampe, liseberg, upp till junsele i ångermanland, till tomas och karin i skåne och kanske något till läger och kanske något sommarjobb på det :) men det skulle ju vara jättekul att åka till grönan! med dig eller med dig och mattis? det skulle ju kanske vara kul att åka 4 (du, jag, mattis och belinda(min bästavän)) men det får ju du bestämma! vi får höras om det min lilla kärring ;D KRAM!


jag valde bara ut dom bästa frågorna för att svara på i ett inlägg :) dom andra kommer jag att svara på så snart som möjligt :) en fråga tänkte jag göra en vlog till...varför fattar ni när ni ser frågan(orna)...

Av Johanna Ridderström - 18 maj 2012 00:01

ville bara berätta det....OCH att jag slog mitt besöksrekord med sjukt mycket igår!! tack alla fina läsare! <3 ni är underbara <3

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards