johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 1 augusti 2012

Av Johanna Ridderström - 1 augusti 2012 23:59

       

Av Johanna Ridderström - 1 augusti 2012 22:08

haha, åhh, bara jag som lackar på alla p12 (inget påhopp allllls......) som stavar skype "skajp".....

vad har man för intellektsnivå då??...


haha, wellwelll :)

sitter nu och S-K-Y-P-A-R med belinda :)


 


har varit och myst hos farmor och gösta med släkt idag :) vi tittade på OS heeeela tiden.....

ALL min släkt (på både mammas och pappas sida) är helt OS-galna.....får panik snart.....

och grejen är att dom tycker att det är kul (igen, KUL) att titta på tidernas största fjantsport: simning...

dag ut och dag in: simning......


 

Fotboll:

 

 

 

 

Handboll:

 

 

 

 

Simning:

 

 

 

haha, jaja.... tog en kvart att göra det där...... :O

märks det att jag är hög?

rökte nyss lite gräs.....

skojja bara ;)

eller?

you'll never know......

 

 

 

morgondagens planer:

 

förmiddagen: farmor och gösta

eftermiddagen, kväll, natt, morgon, dag: belinda

 

nu ska jag vara lite social med belinda :)

latterrr<33



Av Johanna Ridderström - 1 augusti 2012 12:44

Jag är nog barnvakt åt den sötaste ungen i världen! <3
Hittills har vi haft ansiktsmålningsstudio och tittat på film :)
Nu när det har blivit lite bättre väder får vi se vad vi hittar på.....kanske någon utflykt? ;) det blir åtminstone en tur till ica för glass!

lattteeerr<3

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards