johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 7 augusti 2012

Av Johanna Ridderström - 7 augusti 2012 17:03

sitter här och redigerar bilder på moi! :) har precis också skypat med belinda och planerat inför imorron då vi äntligen SKA in till stan :)

och jag vet att jag ska till paris snart men hallå.....såg ni kläderna jag la upp? jag KOMMER komma hem med minst en kasse! haha ;)

funderar på en av alla nya snygga t-shirtar gina har fått in..... :D


sen ska jag ju köpa en present till syrran som fyller år på torsdag (smått panikslagen).....haha, nej men jag vet redan vad jag ska köpa så det är nog lungt!

sen kanske jag ska köpa lite fotoramar från ikea också.....får se.....om pengarna räcker till det.... ;)


   

Av Johanna Ridderström - 7 augusti 2012 16:05

 

   

 

     

   


    




 





 

   

Av Johanna Ridderström - 7 augusti 2012 15:35

 

Av Johanna Ridderström - 7 augusti 2012 10:45

idag ska jag göra det absolut bästa jag kan av den här dagen!

hoppas bara min sjukling mår bättre så jag kan spendera dagen med henne <3


 


satt igår och gjorde en egen family-guy-figur :) haha, jag tycker absolut inte om programmet, men vad gör man när man har tråkigt? ;)

vad tycker ni? är det likt mig?



klicka här för att göra din egen!


nu ska jag slänga i mig lite frukost!

latterr<33



Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards