johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 4 augusti 2012

Av Johanna Ridderström - 4 augusti 2012 21:30

vasen jag köpte:


 


köpte även en kruka (keramik) i samma färg, olalala! ;)

Av Johanna Ridderström - 4 augusti 2012 19:11

Är nu på second hand och har fyndat ett bälte, en vas och en kruka :)
Eller ja, fyndat och fyndat.....morfar betalade haha ;)
Är iaf här med släkten och alla går runt i stora cirklar och ska titta på ALLT haha :) så gulliga vi måste se ut!
Ikväll blir det en spontantur till några kompisar för en trevlig kväll med krocket :) håll tummarna för att jag vinner!
Men först blir det att dra hem och trycka i sig en hamburgare....
Lattteeerr<33

Av Johanna Ridderström - 4 augusti 2012 13:31

har inte varit nära en dator, eller internet heller för den delen, så har inte kunnat blogga :/

men ändå rätt skönt med en mini-bloggpaus ;)


 


igår var hemma hos belinda fram till sent på eftermiddagen (eftersom jag hade sovit där), sen var det bara hem, packa ner lite mat och åka direkt till haga :)

riktigt mysigt!

men det vart inte sent alls.....var hemma någon gång efter 1....men det var ändå rätt bra för jag har INTE sovit som man borde den senaste veckan....


när jag sov hos belinda var vi uppe halva natten och garvade heeeela tiden....och tio över tre lyckas belinda spilla stearin över hela nacken och halsen.....+ att hon blödde näsblod 3 ggr....att man lyckas haha :)

men shit va kul vi hade!!


                   


nu drar jag, pappa och mamma iväg för en mysig eftermiddag med släkt :)

latterrr<33

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards