johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 24 augusti 2012

Av Johanna Ridderström - 24 augusti 2012 21:45

     


något jag ÄLSKAR att köpa är klänningar! finns det något roligare? "tyvärr" har jag fått så många klänningar så jag har inte ens köpt hälften av mina klänningar själv......

haha, måste nog rensa bland mina klänningar....har vissa som jag aaaaaldrig använt....


men iaf, jag skulle vilja ha en svart, kort och kortärmad, tajt klänning med rätt liten u-ringning (för att alla mina klänningar har u-ringning)....så jag hittade de här från cubus, h&m och gina......helt okej klänningar.....fast inte några "wow-klänningar".....


hittade också massa andra snygga klänningar som jag älskar :)


       


men jag väntar till efter paris med att köpa någon....vem vet, jag kanske hittar en klänning där? :)

skulle vilja köpa en skjort-klänning också förutom en liten svart..... ;) ÄLSKAR den lila.....

Av Johanna Ridderström - 24 augusti 2012 18:22

inte bara det att jag har varit i skolan till kvart i 4 idag, utan det första jag gör när jag kommer hem är att damsuga huset, tvätta speglar och hjälpa pappa att bära ett bord.....känner mig rätt slut....
menmen, första veckan i 9:an är officiellt AVKLARAD! ;D


 


imorron får vi massa besök....det är ju nämligen 40-års fest hemma hos oss imorron :) tror jag har valt kläder....eller haha, det där låter som jag har glömt vad jag valt.....så är det inte, utan jag har ett ledande alternativ som jag förmodligen väljer :) klänning ;)

kommer bli sååååå mysigt imorron!


latterrr<33


         


Av Johanna Ridderström - 24 augusti 2012 13:11

En kille hänger utanför fönstret, en kille kastar kondomer och en kille lyssnar på ronja rövardotter....haha, shit vad jag älskar min klass! :)

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards