johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 17 augusti 2012

Av Johanna Ridderström - 17 augusti 2012 23:58

hur kunde jag få en så underbar vän? hon är det bästa jag har och den jag älskar mest av allt! hon är helt himla underbar!! <3

hon finns alltid där för mig!

hon sitter just nu och pratar mig till rätta på telefon......jag har alldeles för många saker på gång och börjar känna mig riktigt utbränd......

åhh, börjar snart gråta......det märks verkligen att hon bryr sig om mig och min hälsa vilket inte så många verkar göra.....

så nu sitter hon och säger: "du har två minuter på dig att blogga!! bloggandet är inte nåt du ska prioritera just nu!! du måste vara försiktig och inte ta på dig så mycket!! nästa gång någon frågar dig om en tjänst säger du nej!!"


Jag älskar dig så himla mycket!! <3


 

Av Johanna Ridderström - 17 augusti 2012 17:56

hejhej!

eftersom att den här sommaren inte levererat som den borde så har jag testat en hudkräm med lite brun utan sol effekt......och den funka asbra!

den bättrar verkligen på den lilla brännan man lyckats fått :)


 


den är hur len som helst, visar resultat nästan direkt och den luktar GUDOMLIGT!


Av Johanna Ridderström - 17 augusti 2012 14:16

Sitter på altanen, njuter av solen och hatar mitt liv......haha, nejdå :) men jag fattar inte hur det kunde bli så komplicerat så plötsligt?
Det är inget som kommer att påverka mig så värst mycket (verkar det som) men personerna det handlar om är några av dom bästa människorna jag har i mitt liv. Och jag vill inte att den här grejen (som ingen faktiskt kan rå för) ska få en av dom här att ta distans från mig......inte för att det är mitt fel alls, men det kan bli så......roligt att man bara helt plötsligt hamnar i en situation där man inte kan göra NÅGONTING för att det ska bli bättre.....livet suger ibland......
Men jag är rätt glad ändå haha :)
/optimistN

Av Johanna Ridderström - 17 augusti 2012 01:52

-----!!

har ingen choklad hemma nu när man behöver det......

imorron prioriteras en tripp till ica högst på listan!

åhh......

note to my life: kiss my ass!


Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards