johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 15 augusti 2012

Av Johanna Ridderström - 15 augusti 2012 21:31

har inte kunnat blogga ordentligt idag pga ingen tid och att det har varit krångel med internet (strömavbrott bla)....men nu är jag här! back on track! :)


belinda sov ju över hos mig igår så idag när vi vaknade var vi slitna haha :)

vi gick en promenad på eftermiddan och hälsade på några får i en hage....SJÄLVKLART klättrade vi in för att ta kort......

kort som ni får här....


                                         


..............haha......jaa............det var inte speciellt kul att umgås med får för dom kuta iväg såfort man närmade sig dom.......på bilderna ser det ut som att dom gillar oss mycket mer än vad dom faktiskt gjorde.....vi mutade dom med äpple för att dom skulle vara med på bild haha :)


ikväll var jag på ett möte i kyrkan ang söndagsskolan :) jag och belinda ska ha första gången för terminen tillsammans :) ska bli askul för belinda har aldrig varit med på söndagsskolan :)

så den 2 september......då ni ;)


 


pratade även lite med våran pastor om dansgruppen :)

och jag håller tummarna på att vårat skolschema anpassar sig efter mina önskemål.....jag skulle vilja ha dansgruppen på måndagar (och då börja typ den 10 september) men det beror ju på hur sena skoldagar vi får.........


haha, shit va vuxen jag låter! sitter på möten och planerar o grejer....ojoj :O

latterrrr<33

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards