johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 16 augusti 2012

Av Johanna Ridderström - 16 augusti 2012 21:18

        

   


Och såhär blev resultatet efter att jag hjälpt Alice med hennes blogg :) Dock bestämde hon designen mest själv så den ska jag inte ta åt mig äran för :)

alicestromberg.bloggplatsen.se


nu ska jag se om någon (belinda) är social på skype.....

latterrr<33

Av Johanna Ridderström - 16 augusti 2012 19:37

sitter nu hemma hos söta alice och hjälper henne med hennes blogg :) vi har varit ute och fotat och nu letar vi citat till en header :)

bloggar när jag kommer hem!

latterrr<33


   

Av Johanna Ridderström - 16 augusti 2012 02:45

är så sjukt trött efter en lång dag......känns som att det enda jag har gjort idag är att planera.....och under tiden jag inte har planerat med folk har jag planerat i mitt huvud......

och jag har skrivit så mycket med folk att minst 50% av mina fingrar har gått ur led och kommer aldrig att återställas......


 

slänger in en bild på min katt bara för att hon är söt.... :)

 


imorron ska jag träffa belinda (haha, det hade ni inte trott va?) och sen min kära alice strömberg som jag ska ta bilder på och hjälpa med en header och lite så :)

klicka HÄR för att komma till hennes blogg :)

dock kommer den se snyggare ut imorron när den är "fixad" liksom......word....


nu ska jag sova!

latterrrr<33

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards