johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 2 augusti 2012

Av Johanna Ridderström - 2 augusti 2012 16:45

   

länken är till min profilbild :)


haha, snacka om att mitt självförtroende kan vara uppe på max ibland! haha, även om jag skämtar här så (helt ärligt) tycker jag att jag är rätt snygg!

det är tabu att säga så om sig själv av någon anledning. Det är inte direkt så att jag går runt 24/7 och tycker att jag är snygg. (om ni tror det skulle ni se mig på morronen haha)(jag är glad över att ingen i min familj har dött av någon hjärtattack när jag sätter mig vid frukostbordet....)


nejmen, tillbaka till ämnet!

man mår absolut mycket bättre av att åtminstone någon gång ibland tänka tanken att "jag är fin" (du alltså, ni behöver inte tänka att jag är snygg haha) eller att kanske titta dig i spegeln och säga det högt för dig själv.

Vi blir alldeles för ofta självkritiska och ska jämföra oss med ALLA andra! HEEEELA TIDEN!


Nu säger jag inte att vi ska gå runt och bara bry oss om vårat utseende. Det ska vi absolut inte!

Det finns som mycket grejer som är så otroligt mycket viktigare!

Men det är ändå viktigt att vara trygg med sig själv. Och då gäller det såklart mest på insidan men det gäller också utsidan!


Och kom ihåg!

ALLA ÄR VACKRA!

OCH ALLA ÄR LIKA MYCKET VÄRDEFULLA!


 

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards