johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 18 augusti 2012

Av Johanna Ridderström - 18 augusti 2012 18:22

belinda åkte nyss hem och det känns lite konstigt att nästa gång jag ser henne irl (vi kommer ju skypa innan) är på väg till skolan.......


menmen, det har varit en bra dag iaf! vi kom på massa dansteg, valt ut 3 låtar och börjat fundera på mixningen av dom :)

äntligen, säger jag bara! vi har ju varit väldigt slöa/saknat insperation på den punkten så eftersom dansgruppen börjar snart så var det ju på tiden att komma på några moves, right?


 


nu blir det mat och sen film med familjen :) det blir Larry Crowne för jag fick den idag av pappa :)



ska måla naglarna också tror jag.....

latterrr<33

Av Johanna Ridderström - 18 augusti 2012 14:17

idag har jag på mig min turkosa t-shirt från h&m som jag köpte för några månader sen, do you remember?

iaf, jag ÄLSKAR den! färgen på tröjan gör att mina ögon lyser + att jag ser mycket mer solbränd ut i den än vad jag är haha :)
awesome!


   


sitter förövrigt och väntar på underbara belinda som kan komma när som helst <3

lattterrr<33

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards