johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 23 augusti 2012

Av Johanna Ridderström - 23 augusti 2012 22:29

haha, inte riktigt....men det känns så!

har ju som ni vet färgat håret idag och det blev skitsnyggt! himlaasskickingbombshell! haha, nästan ;)

nej men det vart riktigt bra! tack belinda <3 det blev nyansen precis under svart tror jag.....det är riiiiiiktigt mörkt :)


sen toppade jag håret på några centimeter nyss.....även fast jag inte är frisör brukar det ändå bli rätt hyfsat när jag har saxen i farten :) jag har ju tur som är rätt väldigt (?) kreativt lagd ;)


men nu till "nyheten".....ohh, det börjar hetta till känner jag!......

jag har ju gått runt och varit så glad över att min lugg har växt så mycket att den nästan når nästippen.....MEN! nu är den mycket kortare.....behövde fixa till den så att om jag någon dag absolut inte känner för att sätta upp luggen så ser det ändå okej ut om den ska vara utsläppt......så nu ser den mer ut så här:


 

(fast snyggare men kortare)

 

istället för såhär:


 

(vilket dock ungefär är färgen jag har nu)(och ser snyggare ut.......)

 

menmen....den går iaf fortfarande att sätta upp......förhoppningsvis har den hunnit växa ut till min födelsedag och till jul...men det borde den göra! mitt hår växer jättesnabbt :) .....håll tummarna!


     

Av Johanna Ridderström - 23 augusti 2012 14:32

Här sitter vi på storgatan och färgar hår :) bli mörkmörkbrunt......usch, kände inte alls för att färga idag menmen......vill ha fint hår på pappas 40-års fest på lördag ;)
Efter hårfärgningen drar jag, belinda och syrran iväg en stund för att ---------- :D


annars då, mår ni bra?
Jag gör, även fast jag är tröttare än nånsin.......menmen, bara 1 år kvar på högstadiet, 3 på gymnasiet + några på högskolan/universitetet.......det här klarar jag!


Latttteeerrr<3

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards