johanna.ridderstrom

Alla inlägg under maj 2012

Av Johanna Ridderström - 13 maj 2012 13:15

bilder från konfirmationen igår på min ängel <3


          

Av Johanna Ridderström - 12 maj 2012 23:50

de är fyra t:n i "skittrött"....

(bara så ni vet liksom...)

och som ni märker är jag det också.........

har lyckats skriva lite på so:n iaf och imorron ska jag börja skriva no:n också....


imorron blir det att åka och hälsa på djungelns drottning jossan (hon har varit på läger) ute i haga....blir gudstjänst där också :) fast det är väl mer en övernattning än läger och hon sover i ett hus med lite träd runt om så djungelns drottning är hon kanske inte.....

fatta va coolt å vara det....och va tsm med tarzan liksom.....rezpekt broooo!!


ååhhh, gonatt......


belinda kommer döda mig för att jag lägger ut det här.....men det var hon som tog det ;)  

Av Johanna Ridderström - 11 maj 2012 23:10

fattar inte hur man kan bo i ett land och hejja på något annat??! bor man i sverige hejjar man på sverige, PUNKT!!

jaja, vi vinner ju hela vm iaf så det är väl inget att haka upp sig på....synd bara att så fort sverige är i underläge så ger dom upp....

och verkligen hur tråkigt som helst att dom sämsta domarna nånsin dömde matchen!!...va på väg att ta första bästa tåg där ett tag för att åka till stockholm och slå till honom rejält på käften.....


är iaf taggad till brudarnas konfirmation imorron :) lite positiv måste man ju vara även fast jag är riktigt förbannad.....


jaja...

latterr <33

1-0

Av Johanna Ridderström - 11 maj 2012 20:32

KOM IGEN NU SVERIGE!! :D

*stolt unge

b

Av Johanna Ridderström - 11 maj 2012 18:25

haha, att jag ens orkar!


 

Av Johanna Ridderström - 11 maj 2012 14:58

sitter hemma i sängen och ska egentligen städa rummet men jag håller på att somna istället...orienteringen orkar jag inte ens gå in på....det råkade ju regna imorse och jag och belinda valde att ta de kontrollerna som låg vid sankmark...vad tänker vi med? godkända är vi ju iaf...


har iaf bestämt kläder till konfirmationen imorron....kör på det klassiska = kavaj...

jag har provet säkert 20 klänningar de senaste dagarna men inget passar ju med den här himla idiotluggen....!!

efter en timme hittade jag iaf ett okej sätt att sätta upp dom kortaste hårstråna i världen på....


för att inte det här ska bli ett inlägg med bara svart på vitt text tänkte jag lägga ut lite bilder från arosfortet! ni har säkert redan glömt att jag var där för ett tag sen....haha?


belinda sminkade sig....det gjorde inte jag....vem är finast? hon.....men jag skyller det på att hon var sminkad......

                        


latteeerrr <33

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards