johanna.ridderstrom

Alla inlägg under juni 2012

Av Johanna Ridderström - 13 juni 2012 20:56

Jag har precis kommit hem från belinda och är nu aaaastrött... Den här dagen har varit så ovärd! Vi började halv ett med att gå runt i lite mer än två timmar och lyssna på redovisningar från lärare som handlade om temaveckan. Det var onödigt för att:

1. Vi ska inte ens ha temavecka nästa år så ingen bryr sig ett skit vad man har gjort för att det går iaf inte att "värva någon".

2. Vi har inte haft redovisningar dom andra två gångerna.

3. Det var tråkigt.


jaja.....nu ska jag sluta klaga! det är ju snart SOMMARLOV!!! :D ÅHH VAD JAG LÄNGTAR!!!! :D <3

lite bilder från förra året på skolavslutningsdagen :)


     


och på tal om att uppträda....vet inte om jag vill göra det....borde jag?....

jag har ju liksom en färdig låt....?

men jag ska iaf vara konfrancier :) (haha, den där stavningen var inte rätt....)

tomas (musikläraren(inte min)) frågade om jag ville vara det ochgissa om jag vart chockad? det brukar annars vara 9:or som är det...

men jag sa ja, scendiva som jag är haha :)

nejmen det skaväl gå bra? brukar ha ganska lätt för sånt där :)


frågade belinda om hon ville, gissa vad hon svarade?

nej.

såklart....

såååå tråkigt att hon inte är lika "modig" och på som jag är..och hon bjuder inte lika mycket på sig själv....fast det är oftast bra att hon inte är och gör det, jag behöver någon som drar ner mig på jorden ibland ;) men den här gången var det bara tråkigt. vi funkar ju jättebra ihop SPECIELLT i såna lägen.....

menmen.....


 


imorron kommer hon hem till mig runt halv 8 så vi hinner klä ut oss till maskeradbrännbollen (som våran klass förövrigt kommer att vinna) :) mysigt att göra oss iordning och äta frukost tsm :)


håller på att ladda ner musik i mobilen och ska nu fortsätta med det :)

latterr<33

Av Johanna Ridderström - 12 juni 2012 21:39

Första inlägget från mobilen nu då!! :D har haft problem med internet så har inte kunnat blogga tidigare...Jag sitter just nu i sängen och väntar på att mamma ska komma hem snart så vi kan ta en kopp te tsm <3 idag har jag ssuttit i arbetsintervju med en potentiell rektor, berättar mer om det sen...har också laddat ner en massa spel (redan nörd haha) ;)Nu kom mamma hem.Pappa spelar tv-spel och jag och syrran spelar wordfeud, gissa vem som vinner? Haha, jag :)Lateeerr<33

Av Johanna Ridderström - 12 juni 2012 18:31

Bara två dagar kvar innan skolavslutningen :D! Längtar ihjäl mig efter den här sommaren som kommer bli den bästa! :)


                 


    


   

Av Johanna Ridderström - 11 juni 2012 22:51

sitter och leker med min nya mobil!! :D

ett blogginlägg från den kommer imorron :)

sverige förlorade förresten...jag är tjurig....satt och skrek de sista minutrarna....men det här tar vi igen! :)

var även in till stan en snabb sväng med belinda och familjen, köpte solbrillor :)


latterrr

:'(

Av Johanna Ridderström - 11 juni 2012 22:43

Vi förlora.......................

Av Johanna Ridderström - 11 juni 2012 21:42

TAGGA SVERIGE NU DÅ!!!!

Sitter här i sverigetröja och kollar på matchen, Sverige-Ukraina. Sverige gör första målet och sen kommer skit Ukraina och gör ett, så 1-1 än så länge.. men det här tar vi!!! :D

  

 

Av Johanna Ridderström - 10 juni 2012 14:45

när klockan hade passerat 8 i fredags, och alla barn fortfarande ville vara ute, passade jag på att dra på mig min nya gosiga (herr)tröja :) sååå skön!!!


 

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards