johanna.ridderstrom

Alla inlägg under juni 2012

Av Johanna Ridderström - 9 juni 2012 23:19

jag och belinda stylade och fotade mamma idag och här är en liten sneak peek ;)


       

 


  

Av Johanna Ridderström - 9 juni 2012 22:34

ÄNTLIGEN KAN jag blogga!! internet har inte funkat på hela dagen....

har iaf haft fullt upp hela helgen (och det kommer vara det imorron också) så det har varit lite dåligt med bloggandet, tyvärr.....inte alls kul för varken mig eller er....

i eftermiddags åkte jag och familjen hem till morfar som fyllde år! där var lite släkt och efter en stund kom även matte och bettan med kusinerna, dom har blivit såååå stora! <3


efter det åkte vi hem i en kvart för att sen bege oss hem till hanna som också fyller år idag :) där fanns också lite folk och vi stannade några timmar och åt kvällsmat och kvällsfika, mysigt!


Lite vad som händer:

*Imorron kommer våran pastor och hennes man hem till oss efter kyrkan och käkar :)

*Syrran har precis fått sin loftsäng monterad så hon skuttar runt....

*Min mobil kommer på måndag!! :D

*Jag sitter nu och redigerar bilder på mamsen som jag och belinda tog på henne idag. Vi stylade henne från topp till tå och gick ut för att ta kort.....haha, måste ha sett askonstigt ut...två risiga, ofixade (eller det var nog bara jag som inte såg så fräsch ut....)tonåringar som tog kort på en uppklädd 40åring....haha, wellwell, det vart asbra kort! :D


latteerrr <33

Av Johanna Ridderström - 9 juni 2012 00:28

nu vart livet bra igen :)

Av Johanna Ridderström - 8 juni 2012 23:30


allt gick jättebra med discot! alla var nöjda :) barnen dansade, lekte, skrattade, skrek och sjöng.....samtidigt....haha, liiiiite påfrestande....fick lite huvudvärk....

vi gjorde deras altan till et dansgolv med mattor och kuddar i rosa och rött :) vi hängde även tyg i taket.....det låter konstigt med det så verkligen asfint ut!!


just nu tittar jag och belinda på den andra filmen och jag är så uttråkad och ledsen.....

idag var första fredagskvällen på haga....jag ville VERKLIGEN dit och det var en som erbjöd mig och belinda skjuts dit från discot men belinda ville inte.....varför vet jag inte....vad som helst är ju bättre än det här. speciellt haga.

sen hade vi dessutom en till chans att bli ditskjutsade....åhh!! är jättebesviken!! jag har längtat till haga i ett år och det kommer att ta flera veckor innan jag kan var med nästa gång och ännu fler veckor innan gången efter det..........

grinade lite över det faktiskt, då förstår ni hur gärna jag ville dit....! men istället ligger jag här och tittar på dåliga filmer.......det är ju också kul....!

åhh fyyyy!! jag som hade så mycket energi och ville spela typ fotboll eller brännboll......

ÅÅÅHHHHHH!!!!


later.

Av Johanna Ridderström - 7 juni 2012 22:10

är lite irriterad på youtube nu.....

försöker att ladda upp ett videoklipp....och det går ju som det går....!

det kommer iaf upp så snabbt som möjligt :)

annars är allt bra...jag har haft fullt upp så det är därför bloggen har stått stilla idag....

imorron börjar jag vid 9 med niornas cabaret (som dom har max 5 meter från mitt hus, så det är en glad tjej som sitter här och vet om att hon sparar en kvart på det och kan därmed sova längre!) :)

ska bli riktigt kul!

något annat som ska bli kul är att hålla i esthers disco imorron med hanna och belinda :)

var iväg idag och köpte ballonger, godis och massa glass :) det blir en äckelhink och några mer tävlingar imorron så det blir till att vara på hugget bland alla dessa 12 åttaåringar.....gosh!

belinda sover här imorron efter discot så jag ser fram emot en mysig fredagsnatt och lördag med bästisen :D <3


det är väl allt jag orkar och hinner berätta (nätet stängs av snart)....men som sagt, mer detaljer och några andra ämnen får ni i videon som kommer imorron......


latterrr <33


            

outfitbilder från i tisdags   

Av Johanna Ridderström - 6 juni 2012 22:16

har precis färgat håret...det blev asbra!! bild kommer väl imorron :)

berättar imorron också om det lilla nationaldagsfirande vi hade idag.....

latterrr <33

Av Johanna Ridderström - 6 juni 2012 21:45

såååååå sjukt kul!!! :D


Av Johanna Ridderström - 6 juni 2012 11:45

har glömt att berätta det men nu är min lilla samsung galaxy ace beställd!!

kan knappt vänta! eller jo det kan jag ju....skrev ju förut att jag inte ens BEHÖVER ha en mobil utan att jag prioriterar viktigare saker i mitt liv som te.x vänner, familj, musik och skolan :) menmen, jag kommer verkligen älska den här mobilen och kommer aldrig kunna tacka mamma och pappa tillräckligt mycket för den!! <3


 


vet att typ alla som läser min blogg är mobilnördar (finns det några förutom jag och belinda i dagens samhälle under 50 som INTE är det?) så ett tips/råd till er är att inte låta den ta över era liv, bara underlätta!

ni SKA inte spela wordfeud när ni har skolarbete/jobb att göra! och är det verkligen jätteroligt för den som inte har en iphone att sitta bredvid 10 stycken som har det och som är helt inne i facebook/twitter/instagram/wordfeud?? jag själv kan ju säga av egna erfarenheter att nej, det är inte kul.

bara för att man har en mobil behöver det inte betyda att man inte kan vara social!


jaja, jag är iaf asglad men jag lovar att den ska inte ta över mitt liv! jag har ju iaf en gnutta självbehärskning!

latterr <33

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards